DT Skelque v3.0

Ilość wyświetleń tematu: 7224

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Szacuny 240 Napisanych postów 3202 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 58644
Wczoraj pobiegane: 2x(4minuty marszu+10minut biegu). Jedzone też grzecznie, dzisiaj nawet podejrzewam, że nie dobiłam 2100kcal, ale nie chciało mi się liczyć takiej miłej kolacji (myślę, że zjadłam koło 400 kcal, a zapasu miałam 700). Chwalę się, na zdjęciu domowej roboty sushi. :)

Dzisiaj DT:
Rozgrzewka + mobilizacja pośladków i brzucha
1. Powtórka nauki siadów + nauka wykroków (brak ciężarów, chodzi tylko o wzorzec ruchu na razie)
2. MC klasyk: 3x8x50kg
3. Wyciskanie na skosie dodatnim: 3x12xpo5kg
4. Ściąganie drążka wyciągu górnego: 3x12x25kg
5. Wyciskanie na barki: 3x12xpo2,5
6a Wyciskanie biceps 2s
6b Uginanie triceps 2s
i na koniec spięcia brzucha

I tyle. Miłego weekandu!

Ekspert
Łapcie małe porównanie na przestrzeni miesiąca. Zmiany kosmetyczne, głowa chciałaby efekt wow -10kg, ale powoli do przodu też mnie cieszy. Chciałabym w końcu przestać bujać się z wagą tylko ustabilizować się na dłuższy czas przy 65-70kg.

Zmieniony przez - Skelque w dniu 2019-07-20 12:34:38
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
Jest poprawa , widać szczególnie na zdjęciu frontem, powoli robić swoje i będzie dobrze
Ekspert
Dzięki. Wakacje niestety nie sprzyjają restrykcjom dietetycznym. :D Szykuje się na wyjazdy, nad morze w ten weekand, później w góry, a na koniec na dziko stopem, więc około miesiąc mnie nie będzie na forum i w ogóle domu. Liczę na porządny reset i na jakiś kilo w dół po powrocie, albo chociaż nie nadwyżkę . Przywiozę zdjęcia!
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12070 Napisanych postów 160533 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234791
No Basia cisniesz dalej z tematem ;) powoli a do celu

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb

Basia jak tam? zyjesz?

Ekspert
Heloł, wróciłam z wojaży . Dużo się nazwiedziałam, najeździłam, nachodziłam, a wczoraj jeszcze wieczorny bieg na 5km. Więcej szczegółów dziś/jutro, będą foteczki!
Ekspert
no w koncu mamy Cie z powrotem czekamy na relacje i usprwiedliwienie nieobecnosci

Ekspert
No więc witam po przerwie i już opowiadam.

Pierwszy wyjazd był nad nasz Bałtyk, więc trochę pomorsowane. Ale szczerze to ja nawet lubię te zimne fale, przynajmniej nie ma zupy ludzkiej w wodzie no i kalorie "płoną". Rodzinnie, więc fotkami się nie pochwalę, wybaczcie.

Kolejny wyjazd - Kudowa Zdrój i góry stołowe, szczerze to nawet nie wiedziałam, że takie fajne kamulce mamy w Polsce, duże zaskoczenie. Ah no i te... kształty. Blisko czeskiej granicy, więc do sąsiadów też były wypady, wróciłam zadowolona.

Ta co stoi przy krawędzi to ja!

I niedawno wróciłam z szalonego survivalu po północnej Szkocji (autostop, namiot, jeden plecak na wszystko, ogólnie hard). Mój pierwszy wyjazd tego typu, ogromne przeżycie, dużo się dowiedziałam o swoich potrzebach i możliwościach. Zimno, mokro, a jak jakimś cudem nie padało i nie wiało to gryzły krwiożercze meszki, więc... Ale widoki wynagrodziły wszystko! No i grille i ognicha i śpiewanie... I towarzystwo, z takim to mogę jechać na koniec świata.

Jednorazowy grill który dostaliśmy na stopie od miłego człowieka, następnym razem jednak nakłujemy już puszki z fasolą

Spaliśmy z takim widokiem...

...i takim

W sobotę w ramach pożegnania szkolnych wakacji (ja mam jeszcze miesiąc jako student, ha!) odbył się nocny bieg po Warszawie. Półmaraton z towarzyszącym biegiem na 5km i w tym drugim sobie potruchtałam. Uwielbiam biegi uliczne.

A z takim redukcyjnych spraw to... schudłam. Od kilku dni waga w okolicach 77,5kg-78kg, a jedzenia jakoś specjalnie nie ograniczałam - to chyba ilość aktywności zrobiła robotę (dużo chodzenia, dużo gór). Od wczoraj już powrót do liczenia, na początek w DT 2200kcal a w DNT 1900kcal. Rozpisałam sobie plan na najbliższe 5 tygodni (FBW ABA, więc nic odkrywczego), powoli wracam do rutyny i ciężarów. Plan biegowy też nowy, bo pod 10km, które planuje przebiec w kwietniu.

Pozdrowienia od Filemona (zmęczony podróżowaniem - był ze mną i w górach i nad morzem)
Ekspert
no to aktywnie spedzony czas kot widac, ze wypoczety%)