SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 220

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 608 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12033
Wiek : 19 lat
Waga : 77 kg
Wzrost : 178 cm
Staż treningowy: 3 lata
Cel: Masa
System treningowy: FBW AB 3 trening/tydzień

Cześć wszystkim, po małej przerwie znów pojawiam się na forum prosiłbym o ocenę planu treningowego głównie pod kątem czy nie jest przeładowany.
Superserię w treningu A Rozpiętki + Przyciąganie linki wyciągu dolnego 4x10 zrobiłem, żeby nieco skrócić trening który i tak jest już dosyć czasochłonny (wliczając rozgrzewkę i mobility )



Plan Treningowy

Dzień A

-Przysiad 4x10
-Facepull 3x12-15
-Wyciskanie leżąc 4x10
-Podciąganie nachwyt 20p
-Rozpiętki + Przyciąganie linki wyciągu dolnego 4x10
-Unoszenie Sztangielek bokiem 3x10
-Scyzoryki z piłką

Dzień B

-Martwy ciąg 4x10
-Pompki na Poręczach 30p
-OHP 3x8-10
-Wiosłowanie 4x10
-Wyciskanie na skoskie 4x10
-Zercher's Hold 3x20s
-Ściąganie drążka wyciągu górnego 4x10
-Biceps+Triceps 3x10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1487 Napisanych postów 2970 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 104353
jeżeli 3 razy w tyg to za dużo, utnij "niepotrzebne" ćwiczenia takie jak facepull czy zercher
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 608 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12033
Nie wydaje mi się, żeby to było dla mnie za dużo ale zawsze wole się dopytać. A zercher's hold to jest must have obecnie bo w ostatniej serii martwego zdarza się, że gdzieś ten brzuch popuści.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1487 Napisanych postów 2970 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 104353
pisałeś, że cel masz mase a nie trójbój czy sprawność. Więc zerchery są zbędne, robisz wszystko pod kątem sylwetki a Ty prawie masz 30 serii roboczych na treningu, więc jeżeli tyle robisz to na prawde opier**lasz się na treningu a nie ćwiczysz. Ja robię 3-4 ćwiczenia po 3s robocze i biorąc towar jest zmasakrowany że ledwo pod prysznic wchodzę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 608 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12033
Szczerze nigdy nie czułem, że się op*****lam po treningu, widząc po profilowym to startujesz w zawodach więc jesteśmy zupełnie z innej bajki i dzwigasz prawdopodobnie 2 lub nawet 3 razy większym żelastwem. Zrobienie tego treningu nie wydaje mi się niczym nadzwyczajnym w końcu to nie same wielostawy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7300 Napisanych postów 146845 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1172567
Dla mnie plan spoko wygląda na całkiem fajnie przemyślany. Zobaczysz w praktyce jak z progresem jak będziesz got kotów to z powodzeniem możesz trzymac się planu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 608 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12033
A więc zobaczę co z niego będzie, jedyne co zmienię to zercher's hold na spacer farmera oraz wyciskanie,przysiady,ohp, martwy na 5 powtórzeń :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 4649 Napisanych postów 6618 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 226492
Jest ok ale w dniu B zmieniłbym kolejność i uporządkował ćwiczenia w kolejności Nogi-Plecy-Klatka-Barki-Biceps-Treiceps -Brzuch, No i zrezygnowałbym z dwóch ćwiczeń w kazdym dniu na klatkę .Już prędzej nogi powinny zawierać dwa ćwiczenia ( przód i tył ) lub barki bo mamy 3 aktony mięśnia naramiennego .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 608 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12033
monkey22
Jest ok ale w dniu B zmieniłbym kolejność i uporządkował ćwiczenia w kolejności Nogi-Plecy-Klatka-Barki-Biceps-Treiceps -Brzuch, No i zrezygnowałbym z dwóch ćwiczeń w kazdym dniu na klatkę .Już prędzej nogi powinny zawierać dwa ćwiczenia ( przód i tył ) lub barki bo mamy 3 aktony mięśnia naramiennego .


Co do planu B, ja się nie sugeruję partiami tylko które są bardziej złożone ew można dać wiosło przed klatą. A priorytet jest tutaj na klatkę bo zawsze mam problem , żeby ją rozbudować więc tym razem myślę o nieco większej objętości. Jak w praktyce wyjdzie to się okaże. Ten FBW planuje na koło 6 tyg, na nogi wrzucę więcej jak się potem przerzucę na 4-dniowy push/pull lub góra/dół
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja czy masa

MenS