SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

orotan kreatyny,dobry wybor ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6858

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 348 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3415
witam
chcialbym zadac wam szybkie pytanie
przymierzam sie do kupienia kreatyny
wczesniej stosowalem jablczan cm3
i powiem ze bardzo dobrze na mnie dzialal
teraz chcialbym siegnąć po cos lepszego

znalazlem orotan kreatyny z firmy man
moje pytanie to czy jest on warty zakupu i cy efekty sa lepsze od cm3

jescze kolega mnie namawia na build hd z firmy bpi

i nie wiem co mam wybrac

ktora z tych kreatyn bedzie miala lepsze dzialanie,nie chodzi mi o super mase tylko o polepszenie sylwetki wraz z zwiekszeniem sily

dodam ze troche sie boje monohydrantu bo moze zalewac,a jak jest z orotanem?

moge sobie kupic przed treningowke,?
i do tego dodac orotan lub build hd?
z gory dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 287 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2468
Jezeli chodzi Ci o sama kreatyne to azotan jest w swolex, ale jeszcze w nim jest jablczan cytruliny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 348 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3415
no chyba ze polecicie mi jakas fajna forme kreatyny tymu mix kreatyn ,???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 24621 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 105095
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 348 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3415
co np ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 24621 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 105095
Wiek :
Waga :
Wzrost :
Staż treningowy:
Obwód pasa
Obwód klaty:
Obwód uda:
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często):
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) :
Stan zdrowia:
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 348 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3415
Wiek : 26
Waga : 93
Wzrost : 179
Staż treningowy: 5 lat z wieloma dlugimi przerwami,czyli zrobilem 3 lata w 5 lat
Obwód pasa 91
Obwód klaty: 120
Obwód uda: 65
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często):
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: b d
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : cm3,rozne kreatyny,spalacze
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: nie jest to dopiete na otatni guzik ale dieta jest,lecz nie mam obliczonych kalorii
Wrażliwość na stymulanty:brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 24621 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 105095
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2645 Napisanych postów 24376 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 405437
na cykl tego orotanu potrzebował bys minimum 2 opakowania,
nie wiem czy widzisz sens placenia 200zl za cykl na krecie bo ja zadnego ale probowac oczywiscie mozesz jak kasa nie gra roli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 348 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3415
tak myslisz ze dwa opkowania?ja zawsze kreatyne jadlem maks 3 tyg,puzniej juz nic nie czulem,u mnie kasa nie jest az takim problemem.wiec moze jakiegos stacka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 348 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3415
powiem tak jezeli ten orotan fajnie dziala,to nie widze problemu zeby go nie kupic no chyba ze znacie lepsze rzeczy.A co myslisz o build hd ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2645 Napisanych postów 24376 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 405437
3 tyg i po cyklu? ja nie zdazył bym dzialania krety odczuc pewnie w tym czasie
takimi "cyklami" nie warto nawet sobie glowy zawracac bo czego sie spodziewasz po 3 tyg?
6tyg z ladowanie a jezeli bez to 8-12 tyg optymalnie wg mnie, wtedy juz cos warte sa cykle na krecie,
w sprawie orotanu Ci nie pomoge, ja cykl na nim przerwałem kiedys bo mielem problemy zoladkowe po tej formie krety,
ten build to nawet nie wiem co to jest, nie znam skladu i opini tez nie slyszałem zadnych
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z erekcją

Następny temat

Kreatyna-kilka pytań

WHEY premium