SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

olej w diecie na masę - dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2795

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49711 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
zalozylem nowy temat zeby nie mieszac..

DZIEŃ JJ:
1.
Musli - 100g
Mleko - 200g

2.
Ryż/kasza - 70g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)
Jak się uda to Tuńczyk/Twaróg chudy - 120g

3.
Ryż/kasza - 75g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)

4.
obiad

TRENING JJ od 18 do 20 (czasem po nim padam z nóg, a czasem ledwo się spocę)

5.
musli - 50g
mleko - 100g
--------------------albo
kanapki (z wędliną/dżemem) - w celu podładowania WW

6.
w dniu treningu jujitsu najczęściej nie jem już 6 posiłku bo późno jest - idę spać J


DZIEŃ SIŁKI:
1.
jajecznica z 2-3 jaj
pieczywo 2-3 kromki (najczęściej ciemne)

2.
Ryż/kasza - 75g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)
Jak się uda to jakiś nabiał - twaróg, jogurt, maślanka..

3.
Musli - 75g (3/4 szklanki)
Mleko - 200g

4.
obiad - różnie

SIŁKA od 17.30 - 19.00

5.
musli - 75g
mleko - 150g
----------------------albo
albo kanapki (z dżemem, chudą wędliną)

6.
tuńczyk - 120g
warzywa (sałatka - skrojony pomidor, cebula itp.)


może w dniu siłki zamienic 2 i 3 posilek?
Byloby jajka, musli,ryż..

raz gotuję kaszę jęczmienną, raz gryczaną, a następnie ryż - w celu urozmaicenia sobie życia..
gotuję 2 torebki rano i w ciągu pracy zjadam 2 x 2/3 i następnego dnia do pracy mam jeszcze 2/3 torebki - wychodzą 2 torebki na 2 dni. Tunczyka sam kupuje, żeby w dniu treningu siłowego na 100% zjeśc go nakolację.

„jak się uda" - tzn. jak jest nabial w lodówce to go biorę do pracy czy na kolacje. Jak nie ma to trudno.. warzywka jakieś się zawsze znajdą.

jeśli mam dzien treningu silowego to mogę zjesc w pracy ryz + tunczyk w oleju (z olejem)??
Za 3 tyg zaczynam trening na mase („10 po 10") - jest on dosyc wymagający. Chciałbym wlasnie wykorzystac oliwe z oliwek - kiedy i ile jej jesc? Dodawac 1 lyzke na 2/3 woreczka ryzu? A skoro suplementacja oliwa, to olej z ryby tez chyba jest ok..?
może np. tunczyka w oleju jesc z ryzem na sniadanie po dniu treningu na silce? Olej tez zjadać.. polac ryz i heja - pycha :)
Byloby tak:
Wt - kolacja - tunczyk w sosie wlasnym
Sr - sniadanie - tunczyk w oleju
Czw - kolacja - tunczyk w sosie wlasnym
Pt - sniadanie - tunczyk w oleju

Byloby 4x tunczyk w tygodniu.. + 6 torebek ryzu/kaszy.. to jest jakies 10zl na tydzien.. to chyba niewiele.. zwazajac na to, ze nie stosuje supli..
Czy jednak jesc tylko tunczyka w sosie wlasnym?
No i co myslicie o calej rozpisce?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2090 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20229
DZIEŃ JJ:
1. // daj tran lub omega-3, brak białka
Musli - 100g // najlepiej robic samemu z płatków owsianych + cos co lubisz
Mleko - 200g
// daj jakis ser biały czy cos bialkowego
2.
Ryż/kasza - 70g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)
Jak się uda to Tuńczyk/Twaróg chudy - 120g // musi sie dac

3.
Ryż/kasza - 75g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest) //// daj jakies bialko

4.
obiad

TRENING JJ od 18 do 20 (czasem po nim padam z nóg, a czasem ledwo się spocę)

5. // trche bialka by sie przydało
musli - 50g
mleko - 100g
--------------------albo
kanapki (z wędliną/dżemem) - w celu podładowania WW

6.
w dniu treningu jujitsu najczęściej nie jem już 6 posiłku bo późno jest - idę spać J


DZIEŃ SIŁKI:
1. // tran lub omega-3
jajecznica z 2-3 jaj
pieczywo 2-3 kromki (najczęściej ciemne)

2.
Ryż/kasza - 75g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)
Jak się uda to jakiś nabiał - twaróg, jogurt, maślanka..

3.
Musli - 75g (3/4 szklanki)
Mleko - 200g

4.
obiad - różnie

SIŁKA od 17.30 - 19.00 // carbo po siłce

5.
musli - 75g
mleko - 150g
----------------------albo
albo kanapki (z dżemem, chudą wędliną)

6.
tuńczyk - 120g
warzywa (sałatka - skrojony pomidor, cebula itp.)


może w dniu siłki zamienic 2 i 3 posilek?
Byloby jajka, musli,ryż..

raz gotuję kaszę jęczmienną, raz gryczaną, a następnie ryż - w celu urozmaicenia sobie życia.. // ok

gotuję 2 torebki rano i w ciągu pracy zjadam 2 x 2/3 i następnego dnia do pracy mam jeszcze 2/3 torebki - wychodzą 2 torebki na 2 dni. Tunczyka sam kupuje, żeby w dniu treningu siłowego na 100% zjeśc go nakolację. // ok

"jak się uda" - tzn. jak jest nabial w lodówce to go biorę do pracy czy na kolacje. Jak nie ma to trudno.. warzywka jakieś się zawsze znajdą. // bierz jakies kefir lub jogurt naturalny, dobrym rozwoazenie była by odzywka białkowa

jeśli mam dzien treningu silowego to mogę zjesc w pracy ryz + tunczyk w oleju (z olejem)?? // w odzie kup tune i polej oliwa z oliwek

Za 3 tyg zaczynam trening na mase ("10 po 10") - jest on dosyc wymagający. Chciałbym wlasnie wykorzystac oliwe z oliwek - kiedy i ile jej jesc? // zaley od zapotrzebowania na tłuszcz
Dodawac 1 lyzke na 2/3 woreczka ryzu? A skoro suplementacja oliwa, to olej z ryby tez chyba jest ok..? // ok, to nei suplementacja to odzywanie

może np. tunczyka w oleju jesc z ryzem na sniadanie po dniu treningu na silce? Olej tez zjadać.. polac ryz i heja - pycha :) // na sniadanie polecam ser biały i owsianke ( kazeina + wegle o niskim ig )
Byloby tak:
Wt - kolacja - tunczyk w sosie wlasnym
Sr - sniadanie - tunczyk w oleju // w sosie własnym polany oliwa
Czw - kolacja - tunczyk w sosie wlasnym
Pt - sniadanie - tunczyk w oleju // w sosie włąsnym polany oliwa

Byloby 4x tunczyk w tygodniu.. + 6 torebek ryzu/kaszy.. to jest jakies 10zl na tydzien.. to chyba niewiele.. zwazajac na to, ze nie stosuje supli..
Czy jednak jesc tylko tunczyka w sosie wlasnym?
No i co myslicie o calej rozpisce?

jaki cel diety??
gdzie obliczone zapotrzebowanie ??
jaki rozkłada btw ??
dieta najlepiej uluz na jeden dzien i trzymaj sie jej cąły tydzien
ogólnie dieta nie ciekawa, ale jakos podstawowe załozenia sa 0
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 278 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1043
ee czlowieku poczytaj jeszcze o ukladaniu masowki..gdzie musli, gdzie jakis dzem czlowieku , malo wiesz, nie zdrowo jeesz, proste...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49711 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Michał:
dzieki za rady!!
sog poszedl:)

rozpisze to na nowo, bo troche sie zmienilo..
zapotrzebowanie - 2800 KCal,
szukam jakiegos "kalkulatora"..

jeszcze sie odezwe
pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta do oceny

Następny temat

przeklenstwo

sosy