SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nieco inny split x 2 tyg.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 624

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 917 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19695
Witam ! Plan do sprawdzenia.

a1) klatka, barki, tricepsy
1. Wyciskanie sztangi na ławce skośniej(w górę) 4x
2. Wyciskanie sztangi (chwyt wąski) na ławce poziomej 3x
3. Wyciskanie sztangi siedząc 2x
4. Serie łączone:
Unoszenie sztangielek na boki w opadzie 2x
wyciskanie tych samcyh sztangielek 2x
5. Pompki w podporze tyłem 3x
6. Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 2x

b1) nogi, plecy, bicepsy
4. MC 3x
5. Wiosło nachwytem 3x
6. Szrugsy ze sztangą 2x
7. Uginanie przedramion ze sztangą siedzac 3x
8. Uginanie przedramienia ze sztangielką (modlitewnik) 2x

Biceps siedzac poniewaz lubie to cwiczenie. Pompki w podporze tylem musza byc bo ostatnio widze poprawe poprzez to cwiczenie. Nogi lece dalej planem ktory mam bo fajnie miesnie sie zrobily to pewnie i dalej beda rosnac.


Teraz najwazniejsze pytanie. Robilem Plan piorytet Wodyna pon 15 pow sr 10 pt 5. I mi sie to spodobalo i fajnie miesnie puchly bez zaadnych dopalaczy. Czy moge teraz zrobic a i b 15 powtorzen potem znowu a i b 10 pow i a i b 5 powtorzen ?

Planu 2 nie mam poniewaz mam braki sprzetowe i trudno cos wymyslic wiecej.. I mysle ze bodcem fajnym bedzie to przeplatanie ilosci powtorzen i ceizaru.


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 88

Wzrost: 178

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 2

Uprawiane inne sporty: tak amarotsko 2 x w tyg pilka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): lawka skos plaska modlitewnik wyciag

Dieta: yes

Przeciwskaznania medyczne: no

Zażywane suplementy: noko +mono
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 917 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19695
wielki dzieki...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3467
K**.pl
przyjazna pomoc + brak "znaców" ktorzy sie wymadrzaja a ******* a wiedza ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30617
welwetco - aż mnie strzyka w lewym jądrze, jak coś takiego czytam. akurat ja mam inny problem - wszyscy myslą, że jak jestem młody, do g**** wiem


jeżeli plan wodyna dawał efekty, to nie musisz go zmieniać, trzymajmy się zasady, że jak coś daje efekty, to ciągnij dalej.
co do planu:

a1 - w/g mnie dobrze.

b2 - właśnie nie widzę nic na nogi w tym planie, albo ja czegoś nie rozumiem

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 917 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19695
ktos jeszcze ? nogi sa ciagniete dalej treningiem ktory mam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 275 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2380
Powinieneś podzielić Plan na Ciężki i lekki z tego artu tak wynika :) http://sk2.pl/14451 

Chcesz Miec Duże bice

Rób przysiady !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30617
nie musi, jak nie chce, ja nie dzieliłem i miałem przyrosty.


autorze - rozpisz plan (nogi), jeżeli możesz

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 917 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19695
Przysiady ze sztangą 4s
Uginanie leżąc 2s
Prostowanie siedząc 2s
wspięcia 3s do max
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30617
e, to jest ok

prostowanie bym zamienił na wykroki, chyba, że już prostowniki będą miały dość, to nie zamieniaj

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do poprawy

Następny temat

Dieta & plan DO OCENY

Fitmeal