SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mój plan treningowy

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1598

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46873 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Co moge zmienić?Witam,ostatnio zacząłem trening na siłwonii.Mam 17 lat ,waże 76 kg i 189 cm wzrostu.Chodze na siłownie od 3 tygodni.Aktualnie mam diete na mase 3100 kcal.90 g tłuszczy,180 g białka i 400węgli.Mój trening to FBW 2 razy w tygodniu ,bo tylko wtedy mam otwartą siłownie (mieszkam na wsi).
1. Mięśnie nóg
Przysiad ze sztangą na karku 5x8 2 hantle x 10 kg
2. Mięśnie grzbietu
Wiosłowanie sztangą nachwytem/podchwytem w opadzie tułowia 5x8 17kg
3. Mięśnie klatki piersiowej
Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej/ dodatniej lub ujemnej 5x8 32,5kg ostatnia seria 35 kg
4. Mięśnie naramienne
Wyciskanie hantli na przemian stojąc 5x8 2hantle x 7kg
5. Mięśnie trójgłowe ramion- tricepsy
Francuskie wyciskanie sztangi łamanej 5x8 10kg
lub
Wyciskanie hantla zza głowy oburącz/ jednorącz stojąc lub siedząc 5x8
6 Mięśnie brzucha
Przyciąganie kolan do brzucha w zwisie na drążku 5x8
7. Mięśnie dwugłowe ramion- bicepsy
Uginanie przedramion ze sztangą prostą stojąc5x8 13.5
Uginanie przedramion z hantlami chwytem neutralnym (młotkowym)5x8 7kg

Moge coś zmienić i polepszyć?Zwracam się do was bo jesteście ekspertami.Nie używam żadnych suplementów ,chce dostarczać składniki odżywcze z jedzenia.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
na biceps nie potrzeba 2 ćwiczen daj wszędzie po jednym i brzuch daj na koniec treningu, masz same podstawowe ćwiczenia wiec ok

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46873 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Chodzę 2 razy w tygodniu bo więcej nie mogę.Jest sens chodzenia 2 razy w tygodniu na siłownie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3447 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
Jak nie możesz chodzić więcej niż 2 razy w tygodniu, to ma sens, bo inaczej być nie może.

Możesz dorzucić jakieś treningi domowe z masą własnego ciała czy podstawowym sprzętem

Plan treningowy wzięłabym z artykułu pierwszy rok treningów.

Przysiad ze sztangą, czy z hantlami.

Wiosłowanie sztangą 17 kg - sorry, wiem, że nie od razu Kraków zbudowano, ale kobieta, która mogłaby być Twoją matką bierze więcej, a do jakiś wybitnie silnych nie należy

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
2 razy w tygodniu moze być fbw najlepiej w odstępie od siebie by była jakaś systematyka np poniedziałek czwartek by m,niej więcej co 3 dni trening wypadał.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ułoży mi ktoś plan treningowy?

Zestaw 1