SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cykl

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 672

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Waga / wzrost

185

Staż treningowy

80

Cel cyklu

masa

Stosowane już wcześniej suplementy

brak

Stosowane wcześniej spalacze

brak

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

brak

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

dieta jest

Przewidziane finanse na cykl

300

Uwagi i sugestie

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1796
Zastanwiam sie na datkim zestawem

1.Kreatyna vitalmaxa czy kreatyna uniwersala(czy universala jest lepsza bo w koncu kreatyna to kreatyna to w takim razie czemu taka roznica cenowa czy odczuje tez roznice w efektach pomiedzy vitalmaxem a uniersalem
dawkowanie:
dt: 5g z rana i 5 g po treningu
dnt: 5g z rana

2. bialko wpc do uzupelnienie diety brakuje 20-30g dziennie (i tu tez pytanie ktore lepsze te bailko sfd czy wydac wiecej i kupic treca albo olimpu ale wiadomo cenowo jest roznica wielka

3. czy warto brac BCAA? i jesli tak to w trakcie cyklu czy po cyklu kreatynowym. czy na 1 cykl kreatynowy to moze sobie darowac bo nie wiele pomoze?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 21928 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336825
1. spokojnie mozesz brac krete Vitala,
2. białko SFD mozesz smiało kupowac , dobre białko,
3. bcaa warto ale jezeli bedzie to cykl masowy to mozesz obejsc sie bez nich
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 740 Napisanych postów 34662 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 254618
jw

dawkowanie tez ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 21928 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336825
a no własnie dawkowanie tez ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1796
aha czyli w kreatynie roznicy nie odczuje, bialko moze ktos z was probowal i jak ze smakiem bo cyztalem ze waniliowy dobry potwredzacie? i czy piana nie zostaje?
to jak bcaa teraz lepiej na cyklu czy po nim i w czym ona tak naprawde pomaga?

i ile czasu robic cykl od 6-8 tygodni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 21928 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336825
cykl jezeli bedziesz czół działanie krety to mozesz i 12 tyg zrobic,
białko sfd obecnie mam econo truskawke i nawet dobrze sie pije , jedyny minus to piana ale na szczescie szybko opada wiec jak najbardziej opłaca sie kupic to białko, nie wim jak obecny plus od sfd,
bcaa nie bierzesz cyklicznie wiec jezeli nie masz za duzo kasy to odpusc je sobie na razie, a kase przeznacz na jedzenie, bedzie lepiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 76 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1733
Mi kolega dał posmakować te białko SFD właśnie wanilie i według mnie było ok, kolega też pije i mówi że dobre ale się pieni trochę, ale mu to nie przeszkadza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1796
a kiedy nalepiej bailko brac po treningu czy na noc? nie bedzie po treningu kolidowala z kreatyna czyli nie bede musial leciec szybko do toalety
i jak to bede czul dzialanie kreatyny? nigdy nie bralem wiec niewiem nawet jakie powinny byc objawy :P no oprocz masy ale to nie koniecznie musi byc kreatyna a dieta :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 740 Napisanych postów 34662 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 254618
nie bedzie kolidowało z kreatyna
bialko
pijesz wg brakow w diecie a nie wg etykiety

co do kreatyny - to sam sie przekonasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1796
a jak odmierzyc 30g bialka econo? nie mam wagi a miarki nie bylo w srodku :/ ile to bedzie lyzek albo ile ml w shakerze np czy to bedzie 50ml w shakerze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1796
napisze ktos?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

IV test PRZEDTRENINGOWEK

Następny temat

cykl cel tech

WPC zestaw