SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

^^^Chociaz Matka nie Ta Sama Laczy Nas Spamerska Sztama ^^^^^ spam post doping!!!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 202767

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1149 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8334
nie wiem moze porownajmy fotki zobaczymy komu lepiej ta wiedza wychodzi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Ok To zobacz jak wyglada Domer a jak ty. i odpowiedzsobie kto lepiej wyglada nie liczą si miesnia (chociaz tez) a wiedza.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6800 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 95263
Liczy sie doswiadczenie , a nie czysta teoria

OwneD

Off since 01-09-2010 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 19103 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 120397
swiezak jordi ci pojedzie za to i wez sie zdecyduj!! przedtem czarnuch w avku teraz biale z czarnym. albo kvrwa czarne albo biale

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
mysle ze dalej zaszłem bez saa niz on zaszedł przed braniem saa.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1149 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8334