SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

^^^Chociaz Matka nie Ta Sama Laczy Nas Spamerska Sztama ^^^^^ spam post doping!!!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 202939

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
na ukrainie sa fajki po 70groszy

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 19103 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 120397
wiem patalogia i glupi jestem ale raczej sie to niezmieni. a z tym piciem to musze cos zrobic w koncu niema chooya bo wszystkie problemy przez alkohol w sumie

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2165 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11437
genetyk mocny ma 22 - 7 = 15

Przyczyna poprzedza skutek....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 19103 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 120397
ale 26wrzesnia minie 4lata bez fajki

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1935 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 27829
to ty mocny stary kon jestes juz

nawet w profil mi sie nie chcialo wejsc by zoabczyc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Ide 3majci sie.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert