SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

^^^Chociaz Matka nie Ta Sama Laczy Nas Spamerska Sztama ^^^^^ spam post doping!!!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 203203

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Robie animacje do tego w fleshu plus pisze w PVP wszystko czarna robota teraz mysli kupic licencje do flesha za 4 tysie. Wszystko robi w domu. Jak bedzie na GG to poprosze go o linki do stron ktore zrobił. od stronki bierze od 300 do 700zł zaleznie od podstron

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 9041 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 98000
a ja mam dwie lewe ręce i żyje na koszt państwa.

Quod medicina aliis, aliis est acre venenum

Trzecia Rzeczpospolita, Polska Ludowa
To samo od nowa, to samo od nowa...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 3330 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12834
pvp to jakies nowe tworzywo?

znam php jedynie.

egzystencja bez przekłamań,bez medialnego bełkotu.czystki etniczne celem przednim.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
jarek pisałem ze dziennie robi jedna strone zajmuje mu to godzine, kasa idzie na dwoch bo robi z jakims kumplem.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca