SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zrzucenie wagi i poprawa kondycji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3175

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 46 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 461
Witam serdecznie,

Mam prosbe o zerkniecie na moj jadlospis, ktory poddalam sporym modyfikacjom, po przeczytaniu tego forum:)
Mam na imie Anna i mam 34 lata, przy zalegajacych jeszcze nadprogramowych kilogramach postanowilam zmienic calkowicie swoj do tej pory jadlospis i zacząć ćwiczyc.Od listopada biegam codziennie rano przed 5 rano, przerwe mialam w lutym ze wzgledu na pogode, ale od poczatku marca znow zaczelam, biegam ok 30min i drugie tyle spaceruje. W godzinach popoludniowych przed 17.00 cwicze aerobic z Billy Blanksem 30 min,hantle ok 15 min, rower 15 min i zaczelam 6 Weidera, oczywiscie ilosc cwiczen lub czas wykonywania aerobicku jak i w bieganiu odleglosc - zwiekszam sukcesywnie.W niedziele basen.Z i do pracy, specjalnie wysiadam wczesniej z tramwaju i ide ponad trzy przystanki.
Zaczelam jesc w godzinach 6.00,9,00,12.00,15.00,18.00
Sniadania mam stale caly tydzien
6.00
- dwie kromki pieczywa sojowego lub mieszanego
- ryba ok 50-80g ( np tunczyk w sosie wlasnym, wedzona makrela, salatka rybna itp)
- herbata owocowa
9.00
- chudy serek ok 150g
12.00
-dwie kromki pieczywa sojowego
-dwa plasterki chudej wedliny
-salatka z pomidora ,salaty itp
-herbata owocowa
15.00
-jablko

Obiady niestety jem pozno bo o 18.00, ze wzgledu na prace.
i tak:

poniedzialki i wtorki

-nozki(pałki bodajze sie tak nazywaja)z kurczaka bez skory, ugotowane w woku z jedna cebulą i dwoma zabkami czosnku i np z koncentratem pomidorowym i kukurydzą lub groszkiem(puszka)
-250g szpinaku
-pol lampki wina czerwonego

srody i czwartki

-250g filetow z kurczaka z chinska mieszanka(mrozonka)
-pol lampki wina czerwonego

piatki i soboty

-250g skrzydelek z kurczaka ugotowane z suszona sliwką kalifornijską(100g) lub morelami(100g)
-250g fasolki szparagowej lub brokul itp, ugotowanej z dodatkiem ziol.
-pol lampki wina czerw.

niedziela

-250g stek usmazony na łyzce oleju
-salatka grecka
-male piwo(tu sobie pozwalam wiem)

Od listopada schudlam z 75kg na 67kg.Bardzo mi zalezy nie tylko na zrzuceniu zbednego balastu ale tez i na wyrobieniu kondycji.

Ania







Płeć: Kobieta

Wiek: 34

Waga: 67

Wzrost: 158

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: -

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: -

Odżywianie: -

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: -

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: -

Stosowane wcześniej diety: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 4616 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 53303
Co myślisz o typowym treningu siłowym? Mogłabyś ćwiczyć krócej, a jednocześnie efektywniej.

Dieta też nie jest idealna, oczywiście można chudnąć jedząc nadal kanapki, przy znacznym deficycie kalorycznym, ale nie jest to optymalne. Ile spożywasz dziennie kalorii, tłuszczu, białka? Szczególnie tłuszczu chyba jest niewiele?

Zmieniony przez - ellis w dniu 2007-03-17 10:51:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 46 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 461
Hmm, no tu bym musiala posiedziec i policzyc dokladnie, ogolnie staram sie jesc 1000-1200kcal dziennie.Za duzo kanapek, tez tak myslalam. Przemysle nad zmianą i podam nową.Bardziej silowe cwiczenia, moge dostac jakąs podpowiedz?:)
Dziekuje za odpowiedz:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 4616 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 53303
To typowe dla odchudzających się kobiet: dieta niskokaloryczna, niskotłuszczowa, niskobiałkowa i do tego trening aerobowy o niskiej intensywności, a potem naturalna konkluzja kobiety mają gorzej, są poszkodowane...

Chodzi mi o trening taki jak dla mężczyzn, aerobik ze sztangielkami jest mniej efektywny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 46 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 461
Krytyke przyjmuje z pokorą, oczywiscie przemyslalam sprawe zmiany diety i odrazu ja zmienilam , przede wszystkim wyrzucilam z niej te ilosc jakie do tej pory spozywalam pieczywa:)W zamian bede robic salatki i dodam wiecej tluszczy jak zasugerowales.Jesli chodzi o cwiczenia silowe,przeszukuje takie by byly najlepsze i daly efekty, kiedys chodzilam na silownie, zapewne to byloby najlepsze ale niestey nie mam na to czasu:(. W tym roku bylam pierwszy raz na nartach i na nastepny wyjazd chcialabym przede wszystkim poprawic kondycje nog.
Dziekuje Ellis za rady:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciekawostka o rybach :)

Następny temat

CALCIUM GLUCONICUM - POMOCY...

Fruzelina