SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zastuj

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3588

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45179 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
cze wszystkim
Mam problem:chodzi o to ze od jakis 2 miesiecy nic oprócz klatki mi nie rosnie.

cwicze juz okolo 8 miesiecy.pierwszy trening mialem co prawda zle ułozony ale cwiczylem kazda grupe miesni 2 razy w tygodniu.Gdy zaczolem cwiczyc wazylem 67kg przy wzroscie 181cm,w bicepsie mialem 31cm.Mimo tego zlego treningu obecnie waze 76kg i w bicepsie mam 35cm.Przez 8 miesiecy wziolem 2 kreatyny ,jedno 2.5 kg bialko,i dwa gainery.Przyrosty skonczyly sie po 6 miesiacach,teraz nic mi nie rosnie.Teraz od 4 tygodni zmienilem trening na ten opisany na sfd tj 3 dniowy dla poczatkujacych i srednio-zaawansowanych.Po tych 4 tygodniach urosla mi 1cm klatka do 105cm,ale biceps nic-mimo ze po kazdym treningu mam w nim zakwasy.Nigdy nie bylem na zadnej diecie.

Co mam wiec zrobic zeby znowu rosnac.Czy teraz mam po tych 4 tygodniach nowego treningu zrobic regeneracje?[ile miala by ona trwac?]Chce przejsc na jaka fajna dietke bo napewno mi pomoze.Za pare tygodni mam zamiar kupic kolejna kreatyne i l-glutamine.




goly

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
1.Czy masz dietę-właściwą (liczysz gramaturę B, T, W kalorie??)
2.Czy stosujesz cyklicznośc treningu??
3.Czy stosujesz rożnicowanie intensywności treningów, czy non stop cięzko trenujesz??
4.Jak trenowąłes dokładnie ostatnie 3 miesiące- serie, powt. przerwy, ćwiczenia itd??

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45179 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
1.Czy masz dietę-właściwą (liczysz gramaturę B, T, W kalorie??)
2.Czy stosujesz cyklicznośc treningu??
3.Czy stosujesz rożnicowanie intensywności treningów, czy non stop cięzko trenujesz??
4.Jak trenowąłes dokładnie ostatnie 3 miesiące- serie, powt. przerwy, ćwiczenia itd??

1.nie mam zadnej diety nie licze kalorii
2.wczesniej nie stosowalem cyklicznosci treningow
3.tak jak napisalem przez 6miesiecy ciezko trenowalem 4 razy w tygodniu
a od 4 tygodni przeszlem na ten plan 3 dniowy
4.no wiec ostotni miesiac trenuje planem trzydniowym ktory chyba ty okladales,a wczesniejsze dwa wygladaly tak:(wiem ze byl to łagodnie mowiac zly trening)
pon.
klata:
3serie 10 powtorzen wszystkie cwiczenia w ten sposob
wyciskanie na skosnej(35stopni)
potem na poziomej
i na koncu rozpietki

biceps:
uginanie ramion ze sztanga
modlitewnik
hantelek na kolanie

triceps:
francuskie wyciskanie
wyciskanie w waskim chwycie
kladlem nogi wysoko i podpierajac sie o lawke robilem odwrotne pompki(świetnie mi to wchodzi klata mi po tym puchnie jak cholera trik tez)

wtorek
wyciskanie sztangi z za glowy
wioslowanie
kaptury podnoszenie do szyju sztangi
kucajac ciagniecie sztangi wzdluz nog
martwy ciag
i opierajac sie na lawce dociaganie ciezarka do boku ciala

wiem ze to byl bezzsensowny trening efekty milem tak jak napisalem na poczatku




goly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Polecam Tobie teraz:
po 1.2-3tygodnie regeneracji-najlepiej Treningiem ACT:


http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

po 2.Pod koniec tego okresu-złoś się-ułożymy kolejny program.





Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45179 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
oki serdeczne dzieki.w miedzyczasie uloze sobie jakas diete


goly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
ODŻYWIANIE:

PODSTAWY: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=50408

I: http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=89657

ORAZ:http://www.kulturystyka.pl/artykuly/5

WALKA Z TŁUSZCZEM:http://www.kulturystyka.pl/artykuly/47

DIETA MASOWA: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=39176

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45179 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
a moge całkowicie odpoczac przez np 2tygodnie?


goly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Jeśłi odczuwasz taką potrzebę

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45179 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
szczerze chyba odczuwam cheć porzadnej regeneracji z drugiej strony w act chodzi o to by przerwy miedzy cwixczeniami byly jak najmniejsz a ja nie chodze na silownie dysponuje dwoma gryfami i ławka zanim zmienie te ciezarki to nie wiem czy bedzie to mialo sens.chyba odpoczne 2 tygodnie i zgłosze sie ponownie na post tymczasem dzieki za rady.

goly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Wiesz co-jesli jesteś zmęczony psychicznie treningiem-to mam dla Ciebie bardzo fajny Trening:

http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=32124&forum_id=121&Topic_Title=&forum_title=Z archiwum kulturystyki


Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45179 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
rzeczywiscie fajne treningi ale ktory mam wybrac

ZESTAW ĆWICZEŃ 1
**************
1.Chód ze sztangą lub odważnikiem na karku w siadzie(tzw.kaczy chód).Ćwiczenie to można stosować przed treningiem w formie rozgrzewki, wszechstronnie wyrabia mięsnie nóg i pośladków.
2.Podskoki z obciążeniem na barkach. Ugięcie nóg w stawach kolanowych powinno być dośc wolne, natomiast wyprost dynamiczny z oderwaniem stóp od podłoża. Tułów cały czas w pozycji pionowej.
3.Półprzysiady z obciążeniem na barkach(może być partner), tułów również w pionie.
4.Przysiady z gryfem sztangi trzymnanym na klatce piersiowej. Najpierw wypróbowujemy różne warianty ustawienia stóp(szeroki lub średni rozkrok, stopu bardziej lub mniej rozstawione na zewnątrz). Pełne przysiady w wolnym tempie.
5.Półprzysiady i pełne przysiady z gryfem sztangi lub drewnianym drążkiem trzymanym szerokim uchwytem na wyprostowaneych ramionach nad głową.
6.W leżeniu tyłem na poziomej ławce lub podłodze wyciskanie odważników oburącz.
7.Jak wyżej, ale w leżeniu na ławce pochylonej pod kątem ok.45 stopni.
8.Wyciskanie oburącz gryfu sztangi zza karku w pozycji stojącej.
9.Z pozycji jak wyżej"wybijamy" sztange lub gryf na wyprostowane ramiona przez lekke ugięcie i szybki wyprost nóg w kolanach.
10.W pozycji stojącej, trzymając gryf sztangi oburącz przed sobą na wysokości ud, szeroki uchwyt-podciąganie wzdłuż tułowia siłą samych ramion, bez balansu tułowia.

a moze ten

ZESTAW ĆWICZEŃ
**************
1.Unoszenie prostych nóg z leżenia tyłem, rękami trzymamy się krawędzi ławki, tapczanu, itp. Jest to najłatwiejsze ćwiczenie mięśni brzucha.
2.Skłony tułowia w przód z leżenia tyłem, nogi lekko ugięte w kolanach, stopy wsparte, dłonie na karku-trudniejsza odmiana ćwiczenia na brzuch.
3.Trudnym, ale bardzo skutecznym ćwiczeniem jest krążenie nóg w zwisie na drabinkach, konarze drzewa, drążku. Zataczamy nogami, lekko ugiętymi w kolanach obszerne koła, raz w prawo, raz w lewo.
4.Z leżenia przodem na taborecie, ławce ustawionej poprzecznie tak, aby podparte były tylko biodra-skłony tułowia w tył(dłonie lub dodatkowy ciężar trzymamy na karku). Partner podtrzymuje stopy. Znakomite ćwiczenie na mięśnie proste grzbietu.
5.Bardzo dobrym ćwiczeniem dla poprawienia tzw.ciągu sztangi, a więc siły mięśni nóg i grzbietu, są wymachy odważnikiem, sztangielką trzymaną oburącz. Wykonuje się je stojąc w rozkroku, ciężar na wyprostowanych ramionach nad głową i z tej pozycji następuje głęboki skłon tułowia w przód z jednoczesnym ugięciem nóg w kolanach.
6.Stojąc w rozkroku i trzymając nad głową ciężar(odważnik, sztnagielkę)wykonujemy obszerne krążenie tułowia w prawo i lewo.
7.Wyciskanie naprzemianręczne odważników, sztangielek lub hantli w pozycji siedzącej, tułów trzymany w pionie.
8.Wyciskanie odważników, sztangielek oburącz w pozycji stojącej bez balansu tułowia-oba ćwiczenia wzmacniają mięśnie obręczy barkowej i ramion.
9.Bardzo dobrym i wszechstronnie rozwijającym mięsnie ramion i tułowia ćwiczeniem jest podciąganie na linie za pomocą samych ramion(na początku pomagamy sobie nogami).Line można zawiesić na gałęzi drzewa, belce."





goly
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

abnegat z srednim starzem wola o pomoc...

Następny temat

pora treningowa :)