SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wzrost i ...

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5039

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2612
Za parę dni idę do lekarza na badania w sprawie mojego wzrostu. Jestem niski i chce aby lekarz wydawał mi recepty na coś dzięki czemu urosnę.
Mam 17 lat za cztery miechy 18 i tylko 165 cm. Dwoje moich znajomych mówią że ich koledzy coś przyjmowali na wzrost i mieli również około 165 a teraz obaj ponad 170cm. Czy takie środki pomagają??

Mam natomiast jeszcze pytanie bo za kilka dni chce przyjmować metanabol (raczej Rosyjska meta). Czy będzie to jakoś negatywnie oddziałowywało na mój wzrost? Wiem, że zablokuje to naturalne rośnięcie ale czy urosnę podczas brania tego co mi lekarz przepisze na wzrost mimo to że będę miał cykl z metanabolem? I czy przy braniu ... na wzrost mogę ćwiczyć ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 229 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11353
powodzenia z wiekiem...moze zacznij od supli, zrob co sie da...i za kilka lat sie zabierz za koksy...a wyniki bede o wiele bardziej zadawalajace :)

"Slaby watpi przed decyzja, silny po niej"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2612
Jeżeli będzie taka potrzeba to będę musiał odstawić na jakiś czas tą metę tak przynajmniej aż do osiągnięcia 171cm.