SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

WF

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 829

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 97 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 440
Witam. Mam pewien problem kupilem white flood tydzien temu i biore do dzisiaj zero wzrostu sily na treningu sprzedawac czy moze sie jeszcze rozkreci?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 395 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9608
Czekaj.
BTW nigdy nie brałem WF ale z tego co pamiętam to jest stack przedtreningowy bezkreatynowy więc nie wiem czy coś Ci da na sile.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 97 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 440
Bo wszscy pisali ze ostry wzrost sily no to kupilem patrze a tu zero nic :/ mam czekac tak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1189 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18017
czekaj, na mnie Xpand dopiero przy 4 tyg zadziałał coś lepiej

masz wogule dietę ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 97 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 440
no tam jakas mam a sluchaj jaki jest lepszy suplement CRACK CZY EXTREM NAPALM?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1966 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20324
jak czytam : "no tam jakas mam" to smiac mi sie chce :) napisz poprostu ze nie masz i juz a nie świrujesz...

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 97 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 440
hehe no nie mam bo kazdy sie pyta o diete ostatnio na xplodzie duzo zrobilem ze 100 na rekord d0 114 bez diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 395 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9608
Jesli zalezy Ci na sile dieta nei jest taka wazna, ale jesli chcesz miec dobrej jakosci mase to dieta a przynajmniej jej namiastki raczej niezbedne:) Mysle ze na Twoim poziomie zaawansowanie kupuj jakies najtansze stacki np Cell Pump, NOKO, Nitrobolon Energizer nie ma sensu bawić sie w cos co kosztuje 200-300 zl bo efekty beda porownywalne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 97 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 440
bralem te nitrobolony itp nic :) teraz chce kupic crack albo napalm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 395 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9608
Może masz taki orgaznim. Na mnie np w ogole nie działa kawa moge wypic 2 mocne i isc spac... Jesli te zabawki faktycznie na Ciebie nie działaja to odpusc je sobie i bierz zwykła kreayne monohydrat,jabłczan, orotan itp. Mozesz tez wlasnorecznie sobie zrobic taki stack kupujac niezbedne składniki;)) PZDR
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 8845 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88040
Może po prostu za dużo oczekujesz od tego preparatu. To nie jest suplement, który nie jako ma Ci dać wzrost siły a jej stały progres ma powodować nieustanny uśmiech na Twej twarzy. Jest to suplement, który ma polepszy komfort treningu, powodując pompę zwiększa motywację do cięższych treningów i to ten większy wysiłek ma zaprocentować w przyszłości. Poza tym nie sądzę by któryś z jego składników miał się rzekomo rozkręcać.
Takie NOboostery działają lub nie od razu. Zmień nastawienie, zwiększ lekko dawkę i obserwuj, a przede wszystkim przyłóż się do diety bo to ona jest kluczem do sukcesu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przerwa w cyklu

Następny temat

probowal ktos wymieszac bialka?

WPC zestaw