Przeważnie staram się uważnie dobierać suplementy. Dużo czytam i nabywam cenną wiedzę odnośnie suplementacji , treningu i diety. Mam staż prawie już 4 lata jestem obecnie samoukiem jak część tego forum w tym roku zaczynam nabywać cenną już więdzę odnośnie kulturystyki ponieważ zaczynam instruktorkę to samo z dietetyką Ogólnie zaczynałem naprawdę skromnie bo z wagą 60kg w tym niestety rok ćwiczeń miałem w plecy bez wiedzy itp potem zacząłem bardziej wnikać w szczegóły. Myślę że przy takim stażu mogłem już spróbować coś na 1,3- dimethylamylamine i to jest mój obecny najmocniejszy suplement jaki do tej pory brałem. W tym roku trochę więcej zacząłem brać suplementów typu bcaa i białka ze względu na duży wysiłek fizyczny
basen bieganie siłownia żeby wyrobić się ze wszystkim.
Uważam że gdybym dołączmy do tego mono osiągnąłbym lepszy wynik jeśli chodzi o cm i wagę , lecz na bank podlałoby mnie wodą i fatem bo przeważnie tak mój organizm reaguje na kreatynę. Co do obijania się
3-4 razy w tygodniu chodzę na siłownie 2/3 razy w tygodniu biegam oraz na weekend chodzę na basen więc rekreacyjnie spędzam czas
Chciałem jeszcze dodać jedną rzeczMianowicie czytając dużo opinii o Jack3d i produktach z 1,3 ludzi pisali o tzw zjazdach czyli duża moc przed i w okresie treningu zaś mało siły lub taki anemiczny stan <----- opinia jednego z użytkowników forum. Ogólnie u mnie także zdarzało się że była piz+++ przed treningiem a po treningu brak siły no ale mi to przechodziło bezpośrednio po zjedzeniu posiłku po treningowego więc nie miałem tzw zjazdów. Czasami występowały bóle głowy.
Zmieniony przez - Volferine w dniu 2011-08-15 12:48:43
basen bieganie siłownia żeby wyrobić się ze wszystkim.
Uważam że gdybym dołączmy do tego mono osiągnąłbym lepszy wynik jeśli chodzi o cm i wagę , lecz na bank podlałoby mnie wodą i fatem bo przeważnie tak mój organizm reaguje na kreatynę. Co do obijania się