SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tygodniowa Dieta / Menu do sprawdzenia.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18983

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26


Witam,

przeglądałem neta w poszukiwaniu odpowiedniej diety dla siebie i po zebraniu wielu informacji stworzyłem menu na cały tydzień.
Poskładałem przykładowe jadłospisy razem, żeby nie było monotonnie.
Czy ktoś mógłby teraz sprawdzić czy takie jedzenie i w takich ilościach jest ok?
Dodam, że mam 26 lat, jestem wysoki (189cm) i bardzo szczupły (ok. 70kg) z brakiem tendencji do tycia. Przysłowiowy wieczny chudzielec. Będę wdzięczny za opinie i sugestie.
pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1890
jak to przeczytać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1924 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22174
nic nie widać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 4524 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33482
Wklej diete normalnie, poza tym bilans kaloryczny ukadasz pod siebie tak samo ma sie sprawa z b/t/w. Wiec zanim cokolwiek napiszesz podaj nam te informacje, sa one niezbedne do prawidlowo ulozonej diety.

Zmieniony przez - zaglebieSC w dniu 2008-09-03 12:30:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26
Chyba nie widać tego menu więc podsyłam link/miniaturkę:

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 4524 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33482
Wklej diete normalnie, napisz swoje zapotrzebowanie kcal i proporcje b/t/w. Nadal nic nie widac. Zdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26
Zapomniałem dodać że to dieta na MASĘ. Jestem strasznie chudy. Odnośnie zapotrzebowania kalorycznego to średnio przy moim typie budowy (ektomorfik) i wadze (+/- 70kg) wynosi 2300 - 3000 kcal na dzień. Wyczytałem, że "chudzielce" muszą dołożyć ok. 500 Kcal nadwyżki, więc mam po ok. 3500 Kcal na dzień. Nie liczyłem tu wartości z każdego posiłku, ale jadłospisy pochodzą z neta i tak np Śniadanie z poniedziałku (płatki, wrzątek itd.) to ok.870 Kcal (B-40g - w tym 22g.roślinnego, W-95g, T-35g). Nie pisałem tego, po prostu szukałem diety na mase odpowiedniej dla mojej wagi. Pozdry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1650 Wiek 46 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29299
Dieta ok,ten majonez i cukier..no nie wiem,ale jak Jestes chudzielec to wcinaj ta diete i Zobacz bedą postepy ty ok,jak nie wiecej kcl lub inny trening.
Podstawa to trening i jedzenie,tak w skrócie

Trza być twardym, nie miętkim!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26
Sprawdziłem, że muszę mieć białka od 2g do 3g na każdy KG masy ciała, stąd wychodzi zapotrzebowanie dzienne:
Kcal: 3000-3500 Kcal
B: 140g- 210g
W: +/- 500g
T: +/- 60g

A procentowo to ujmując:
50%Kcal powinno pochodzić z WW. 30%Kcal z B i 20%Kcal z T.

co do zdjecia otwiera się na imageshaku (link poniżej):
[img73.imageshack.us/my.php?image=dietanc4.png]

Pozdry.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 4524 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33482
W sniadaniu sobota i wtorek brak bialka, szynke sataraj sie jaknajczesciej zamieniac na mieso/ryby/jaja/twarog, tak samo sprawa ma sie z chlebem, zamieniaj go na lepszej jakosci zrodla ww zloznych ja ryz/kasze/makaron/ziemniaki. W diecie brakuje warzyw, dodwaj je do kazdego posilku, ogranicz je tylo w okolotreningowych. W "mini-lunchu" czwartek i sroda brakuje ww. W czwartek obiad - brak bialka. Pon po treningu daj lepsze zrodlo ww. Przed snem wyrzuc banana. Do kolacji w srode i poniedzialek dodaj ww. Zdr.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dietetyk... cena?

Następny temat

odchudzenie się o 18 kg

FAME