SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trochę inny trening

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 918

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 75
Witam wszystkich
Jak widać jest to mój pierwszy post = jestem zielony.
Jako że wakacje się zaczynają jak co roku żeby się dorobić trochę trzeba pójść do pracy, czyli tzw. łopatologia
I tu moje pytania:
Tak sobie pomyślałem czy nie wspomóc się jakąś odżywką, i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu Zwłaszcza że z moją kondycją słabo po 10 miesiącach obijania Czy to ma wogóle sens??
Jak już to co by się przydało?? Myślałem o jakimś gainerze, zwłaszcza, że jedyne posiłki: to skromne śniadanie i wieczorny (ok 19:00)obiad po powrocie na który nie mam wpływu, więc o jakiejś diecie nie ma mowy. A praca różna. Zwykłe roboty budowlane. Raz ciężkie, raz lżejsze. Taki "trening" trwałby z 4 miesiące. Mam 19 lat, 176 cm i 60 kg. Co byście polecili jeśli wogóle polecacie coś stosować w takiej sytuacji.

Zmieniony przez - slabelusz w dniu 2008-05-19 01:28:56

Zmieniony przez - slabelusz w dniu 2008-05-19 01:39:38
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 19512 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126277
sezonowiec !

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 621 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8580
po mojemu to lepiej sobie wziasc jakies zarcie z domu na budowe, ryz + kure i jakies warzywa i glancus.

jednak jezeli nalegasz to gainer nie zaszkodzi. lecz nie spodziewiaj sie po nim cudow bo waga idzie tylko od dodatniego bilansu kalorycznego.
...