SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING TROCHE INNY

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 535

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

24

Waga

82

Wzrost

176

Cel treningowy

Siła + Wytrzymałość

Staż treningowy na siłowni

1,5 roku

Uprawiane inne sporty

Pływanie, Koszykówka , troche sztuki walki

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

FULL

Dieta

TAK
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 34 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 280
Cześć,
Na początek formalności:
Wiek 24
Masa 82
Wzrost 176
Staż - 1,5 roku. Przerwa od Kwietnia. Od Września sporadycznie na siłowni ( sytuacja życiowa) ale teraz jedziemy
Suple: narazie żadnych , tylko dieta przez jakiś czas
Obwodów nie znam. Przez przerwe troche zgubiłem mięśnia i zlapałem brzucha.
CEL - Siła + kondycja ( mięśniowa i wydolność)

Mam tutaj plan troche podobny do tego którym ćwiczyłem przed przerwą.
Wiem że po przeczytaniu odezwą się osoby które mnie zrugają i stwierdzą że to głupota ale... Każdy ma iny oraganizm i ja największe efekty miałem przy takich treningach ( NIE ZALEŻY MI NA MASIE TYLKO NA SPRAWNOŚCI I SILE)

I DZIEŃ :
a)Podciąganie siłowe 4x 7-8 powtórzeń ( docelowo 4 serie po 16 tak jak robiłem wcześniej)
b)POWER CLEAN 4x12 - obciążenie ok 30kg na początek ( rwanie z ziemi na klatke, przysiad, wycisk nad głowe, odłożenie na ziemie)
c)Wyrzut KB ( kettleball) nad głowe w miare możliwości bez wypchnięcia z bioder 4x12 - 16kg
d)wykroki z 2 KB w rękach po 10 na noge 4 serie
e)TRX - podciąganie Tułowia - regulowane pochyleniem ciała - na początek 45 stopni od ziemi dalej zobaczymy jak pójdzie
f)pompki 4x12 ( nogi na ławce, ręce na KB )
g)Uginanie przedramion ( hantle) 4x12
h)Francuskie wyciskanie ( gryf łamany) 4x12
i)Brzuszki 4 serie Max
Ćwiczenia G i H ze średnim obciążeniem ( biceps i triceps już ćwiczone w poprzednich ćwiczeniach)

2 DZIEŃ
a) Basen - pływanie kraulem 40 minut - spokojnym tempem

3 DZIEŃ
a)Podciąganie tak jak dzień 1
b)Martwy Ciąg 4x12
c)Sciąganie drążka ( wyciąg) za głowe 4x12
d)Przyciąganie drążka do brzucha siedząc ( wyciąg)- tutaj bym to zmienił ponieważ na silowni jest za małe obciążenie na bramie jakiś pomysł?
e)Przysiady zwykłe 4x15
f)wspięcia na palce ( łydki)
g)podciąganie KB \lub gryfu łamanego do brody 4x12
h) Rzut piłką lekarską w podłoge ( nie ma gdzie rzucać o ściane :/ ani do góry)
i)Bieg 10 x 10 4 serie

DZIEŃ 4:
a) Basen tak jak poprzednio

DZIEŃ 5:

Troche Crossowy trening. 5 serii na czas
a) Podciąganie nachwyt ( niekoniecznie siłowo)
b) Sumo Dead Lift ( 30, 25,25,20,20)
c) Burpees
d) Wyciskanie nad Głowe
e) Bieg 10x10m

Po każdym treningu Brzuszki tak jak w dniu 1.
Sobota z Niedzielą Wolne od wszystkiego tylko RELAX :)

Pare info - Poniedziałek trening najcięższy, Środa Średni, Piątek ciężki pod względem wytrzymałościowym.
Nie robie klatki ani rąk ponieważ przy podanych ćwiczeniach i tak dobrze wchodzi. Dla mnie sila ciała wywodzi się z nóg i z pleców ( chyba że się myle to niech mnie ktoś poprawi )

Odnośnie planu to może podpowiecie co można by z czym powymieniać ( chodzi mi o ćwiczenia które łączą jak najwięcej partii mięśniowych na raz)

PS: Nie piszcie że plan jest generalnie do dupy i że tak się nie ćwiczy bo już to przerabiałem i są duże efekty wydolnościowe i siłowe chodzi mi głównie o porady co moge czym zastąpić i jak go udoskonalić.
Proszę nie pisać też porad że najlepszy jest FBW na początek albo SPLIT.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 34 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 280
A Jakieś konkretniejsze wypowiedzi ?:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny

Następny temat

Split - pytanie

Fruzelina