SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trenując wszystkie partie mięśniowe, masę mięśniową zyskasz szybciej!

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

Ilość wyświetleń tematu: 1553

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez faftaq z działu Badania Naukowe.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 67 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 533
Załączniki
http://www.menshealth.pl/fitness/Nowa-szkola-budowania-miesni-3935.html
I co myślicie o tej rewolucji? wychaczyłem jeszcze jeden trening , w którym nie potrzeba sprzętu( dla mnie bomba bo takiego nie posiadam). Co prawda należy mięć hantle ale ja mam szyne o wadze 15kg.
http://www.menshealth.pl/fitness/Jason-Statham-trening-pelen-adrenaliny-3583.html 

Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma pojęcia o tym, co znają wszyscy;(

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 67 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 533
poza tym wyczaczyłem też trening na klatę
http://www.menshealth.pl/fitness/Pompki-przepis-na-wieksza-klatke-4463.html 

Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma pojęcia o tym, co znają wszyscy;(

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 364 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3172
Mnie bardzo ciekawi to robienie wszystkich partii 3x w tygodniu. I w sumie torobi sie mase i rzezbe w tym samym tygodniu hehe. O ile pamietam z podstawowki :D to tak sie cwiczylo (tzn wszystko na raz na treningu) przed rewolucja Arnolda i Joe Weidera. Trudno powiedziec jaak dla mnie. Jak robic po 5 powtorzen wypychanie na klate jezeli ma sie na klate tylko 3-4 serie? To duzy ciezar musi byc, a lokcie nie lubia duzych skokow ciezaru. To jest jedyne co mnie niepokoi i sie nie podoba..

_-^-_

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2586 Napisanych postów 29968 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 200199
prosze Cie nie dawaj linkow z MH!

jesli temat Cie interesuje - poszukaj badania bo taki to dzial -> badania naukowe! - a nie ciekawe linki z mens helt czy jeszcze z CeKaeMu brakuje zeby ktos wrzucal

przeczytaj - temat skasuje wieczorem!

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 249 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3065
JA cos podobnego czytalem w jakims artykule z jakiegos typowo kulturystycznego czasopisma a potem nie moglem znalezc.

tzn bylo tam konkretnie napisane ze jesli robimy w sumie na jeden miesien np 40 powtrorzen we wszystkich seriach to. Jesli te powtorzenia rozbijemy sobie 3 razy w tygodniu to wg badan wyszlo ze byl szybszy przyrost masy o ok 40% ?? - dokladnie nie pamietam. SZukalem potem tego numeru co gdzies sie na silowni tam walal i nie znalazlem.



Tzn wg mnie ma to pewien sens. Wg danych naukowych okres regeneracji miesni to ok 3 dni.
Przy pelnym treningu nie jestesmy w stanie meczyc kazdego miesnia 2 razy w tygodniu. wtedy by przez caly tydzien miesien byl w trakcie regeneracji. Natomiast jesli by to podzielic...

Niestety nie znalazlem informacji na temat tego typu badan.




Zmieniony przez - bimbam73 w dniu 2012-05-02 13:09:46

Zmieniony przez - bimbam73 w dniu 2012-05-02 13:25:24
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wykoncze sie

Następny temat

Co sadzicie o tym wioslarzu

nutloveb