SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening w domu - prośba o radę

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2152

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez georgu z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 629
Na początek witam wszystkich.

Od stycznia mam twarde postanowienie wziąć się w końcu za siebie gdyż moja aktywność fizyczna na studiach niebezpiecznia zmalała. Z różnych względów postanowiłem ćwiczyć w domu. Od razu zaznaczam że w kwestii treningu jestem prawie kompletnym nowicjuszem i będę ogromnie wdzięczny za wszelkie odpowiedzi od was, specjalistów :) A teraz garść informacji:

- nie trenowałem przez ostatnie półtora roku (a wcześniej nie były to jakieś konkretne treningi, raczej zrywy)
- mój wzrost: 192cm, waga- 84; wydaje mi się że mam dobre parametry do rozwijania mięśni
- możliwości czasowe - spore
- sprzęt, któy posiadam - dwa hantle, drążek rozporowy, sprężyna (profesjonalnej nazwy nie znam) do rozciągania klaty i pleców, oprócz tego swego czasu lubiałem sobie pośmigać pompki i to ćwiczenie chętnia wpisałbym w swój trening
- interesuje mnie w 90% masa (przy moim wzroście mam dość chude ręce) a w 10% siła.
- mięśnie które chce zwiększyć to bicepsy (oraz w mniejszym stopniu pozostałe mięśnie rąk) oraz klatka; przydałoby się również jakieś ćwieczenie na brzuch bo zaczyna mi powoli rosnąć mięsień piwny ;); nie mam jakichś wielkich kulturystycznych planów, chodzi mi głównie o to aby urosły mi ręce i klata; nogi wyłączam z treningu, mam je dość masywni zbudowane i chcę się skupić na górnej połowie ciała

Jeśli tylko macie czas prosiłbym o rozpisanie diety i treningu (jakie ćwiczenia, częstotliwość, ilość powtórzeń) do powyższych informacji, będę naprawdę ogromnie wdzięczny. Prosiłbym jeszcze o odpowiedź na pytanie czy wolno mi pić alkohol w weekendy czy to w ogóle odpada.