SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening podczas brania kreatyny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 611

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Waga

70

Wzrost

182

Cel treningowy

masa i siła

Staż treningowy na siłowni

4 miesiące

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full

Dieta

na mase

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

nie

Zażywane suplementy

kreatyna

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

wyciskanie 60 martwy 115
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 231 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1512
Siema
Mam dietę na masę i kupiłem kreatynę.Chcę szybko nabrać masy.Daje mój trening na masę/siłę i proszę o poprawki.;)


Poniedziałek(KLATA-TRICEPS)
Wyciskanie leżąc 4serie 12-10-8-6
Wyciskanie na skośnej 4serie 12-10-8-6
Rozpiętki 4serie 12-10-8-6

Prostowanie przedramion nachwytem leżąc 4serie 12-10-8-6
Wyciskanie francuskie 4serie 12-10-8-6
Wyciskanie sztangi wąsko 4serie 12-10-8-6


Środa(PLECY-BICEPS)
Wiosłowanie nachwytem 4serie 12-10-8-6
Podnoszenie obręczy barkowej 4serie 12-10-8-6
Martwy ciąg 4serie 12-10-8-6

Zginanie ramion ze sztangą stojąc 4serie 12-10-8-6
Uginanie ramienia podpartego o udo 4serie 12-10-8-6
Uginanie ramion ze hantlami stojąc 4serie 12-10-8-6



Czwartek(NOGI-BARKI)
Przysiad ze sztangą 4serie 12-10-8-6
Wykroki z hantlami 4serie 12-10-8-6
Uginanie nóg w leżeniu 4serie 12-10-8-6
Wspięcia na palce 4serie 12-10-8-6

Wyciskanie zza karku 4serie 12-10-8-6
Unoszenie ramion w przód 4serie 12-10-8-6
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4serie 12-10-8-6


podczas każdego ćwiczenia dodaje 5kg np:wyciskanie leżąc
1seria-33kg x12
2seria-38 x10
3seria-43 x8
4seria-48 x6

;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 271 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 513
W Poniedziałek zamiast skosu dałbym pompki na poręczach, w środę martwy na początek i drążek by się przydał na plecy , i tak ogólnie powinien byc w miarę dobry ten planik, pilnuj diety ciężko trenuj i przyrostów bo będą na pewno bez filozofi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2160
trening na mase i siłe ?? albo siła albo masa te plany się trochę różnią na kratynie polecił bym ci zrobić plan siłowy

NAJLEPSZYM SIĘ STAJESZ NIE RODZISZ !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 271 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 513
Jemu pewnie chodzi o to że jak ćwiczy to i siła pójdzie do góry bo na kreatynie idzie trochę siła, ale autorze tematu, trening jest na masę co podałeś a nie na siłę , siła przyjdzie sama z kreatyną i treningami nie zapominając o diecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 231 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1512
Ok.Dzięki za odp,głównie chodzi mi o masę;p a siłę to sie później zrobi.

Zmieniony przez - Shoniq w dniu 2013-03-29 14:58:00

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 231 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1512
Martyś33556 mówisz że drążek jest dobry na plecy a mógł byś mi dać link do jakiś filmików?Jeszcze mówisz że w środę martwy jako pierwszy robic, ale te ćwiczenia nie sa poukładane w takiej kolejności jak je wykonuje bo robie to rożnie ;D

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 271 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 513
Shoniq - skoro Ty sugerujesz że podciąganie na drążku nie jest dobre na plecy to ja tego nie komentuje bo widać że masz zerowe doświadczenie chyba na poziom treningów. tak ale martwy działa na większą ilość mięśni niż wiosło nachwytem , więc jeśli tu również byś miał trochę wiedzy to byś wiedział że najpierw się robi podstawowe ćwiczenia a później na koniec treningu dobija mięśnie czymś mniej męczącym mięsien niż martwy bo na treningu nikt się nie obija no chyba że Ty ale to już indywidualna sprawa.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

klatka piersiowa

Następny temat

Jaki trening

Fruzelina