SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening pod boks

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5096

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam, mam 16 lat(178cm / 60kg). Trenuję boks już 3 tydzień i chciałbym dorzucić coś w domu, narazie niestety nie mam warunków na trening w siłowni.

Treningi boksu mam 2 razy w tygodniu.


Celem treningu jest przede wszystkim kondycja/wytrzymałość, lecz jeśli mój ubogi sprzęt pozwala na trenowanie szybkości/siły(nie znam się na tym) wtedy prosiłbym o zmianę planu.

Do dyspozycji w domu mam:
-Drążek(niestety mogę na nim robić tylko podchwytem, gdyż futryna ma ok 80cm);
-Sztangielkę(max 12kg);
-Ekspander;
-Skakanka;

Plan jaki ułożyłem wygląda tak:

Trening:
[1 obwód] +1 obwód co 14 dni
Przerwa między obwodami: 3 minuty
Wykonywanie ćwiczenia/odpoczynek (30s / 30s)

Podciąganie
Pompki
Brzuszki
Przysiady

Spięcia pleców
Szczupak
Rolowanie karkiem(kark)


Co sądzicie o takim planie, a może byłby lepszy inny? Słyszałem o crossfitach, treningach typowo obwodowych pod boks itd - z Góry Dziękuje za pomoc i SOG czeka :)

+Takie pytanie dot. masowania:
-Czy warto masować specjalnie pod SW(Boks)?

Zmieniony przez - MCtoshkin w dniu 2012-05-07 12:02:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Może dlatego, że mam takie kości. Same w sobie już mam duże kości na rękach i skóra na nich jest wręcz naciągnięta, aż biała, więc może dlatego pęka.