SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na masę - opinie i uwagi

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 937

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 118
Witam,

Na wstępie kilka słów o mnie. Na forum właśnie się zarejestrowałem chociaż nie ukrywam, że korzystam z niego od dawna, jako źródła informacji. Miedzy innymi zarejestrowałem się po to, aby uzyskać informację na temat treningu, który przygotowałem w oparciu o wypowiedzi i porady tu zawarte. Moim założeniem jest wzrost masy ciała (ok. 10 kg) ale oczywiście nie samej masy tłuszczowej. Zaznaczę, że nie ćwiczę od wczoraj. Z większymi lub mniejszymi przerwami ćwiczę od kilku lat. Natomiast taki systematyczny ciągły trening prowadzę od początku roku (z przerwą w okresie urlopowym). Chciałbym, abyście ocenili poniższy trening:

1 dzień Triceps + Klatka

Wyciskanie wąsko 10-8-6
Czachołamacze 10-8-6
Wyciskanie zza głowy 10-8-6

Ławka płaska 10-8-6
Hantle skos+ 10-8-6
Rozpiętki skos+ 10-8-6
Pompki na poręczach 10-10-10

2 dzień Biceps + Barki

Unoszenie sztangi prosto 10-8-6-6
Hantle młotek 10-8-6-6

Wyciskanie hantli przód 10-8-6
Wznos boczny wylewający 10-8-6
Podciąganie hantli 10-8-6
Wznos boczny w pochyle 10-10-10

3 dzień Plecy + Nogi

Podciąganie szeroko 10-8-6
Wiosłowanie podchwyt 10-8-6
Ściąganie do klatki 10-8-6
Szrugsy 10-8-6
Martwy ciąg na wyprostowanych nogach 10-8-6-6

Przysiady ze sztangą 10-8-6
Wykroki 10-8-6
Prostowanie siedząc 10-8-6
Wspięcia stojąc 10-8-6

Z dodatkowych informacji:
- jestem raczej ektomorfikiem - waga 82kg wzrost 182cm - duże problemy z przybraniem masy do tej pory
- staram się trzymać dietę i ilość spożywanych kalorii, które wyliczyłem na podstawie tego postu:
https://www.sfd.pl/Dieta_na_masę__dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebujących!-t240536.html