SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening góra dół

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 129

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
Witam forumowiczów. Proszę o opinie bardziej doświadczony na temat mojego autorskiego planu góra dół. Aktualnie jestem w okresie masowym, a cele to estetyczna rozbudowa sylwetki, zachowanie proporcji oraz równowagii oraz zapobieganiu patologii w ciele, dlatego nie chciałbym omijać żadnej partii. Mam skurczoną klatkę oraz barki przesunięte do przodu przez m.in. garbienie jak większość osób, staram się z tym walczyć, dlatego m.in. zaczynam trening od ćwiczenia na plecy, co słyszałem u wielu doświadczonych trenerów. A mianowicie tak to wygląda:

Góra A
Podciąganie nachwyt 4x
Wyciskanie hantli na skosie 3/4x
OHP rampa 8
Wiosłowanie hantlem rampa 10
Face Pull 3x12/15
Uginanie sztangą stojąc rampa 10 lub młotki 3x10/12

B
Podciąganie nachwyt 4x
WL rampa 8
Wiosłowanie hantlem rampa 10
Wyciskanie hantlami siedząc rampa 10
Wznosy 3x12/15
Uginanie francuskie hantlami leżąc 3x12/15 lub ściąganie linki wyciągu górnego 3x8/12

Dół
Przysiad przedni rampa 8
MC rampa 8 lub prostowanie na ławce rzymskiej 3xmax
Wykroki 2/3x24
Uginanie podudzi na maszynie 2/3x12/15
Łydki stojąc 3x8/12
Łydki siedząc 3x12/20

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3409 Napisanych postów 43274 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 331913
Jaki staż? jakie cele? jak wygląda dieta? Napisz jeszcze te informacje o sobie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
Staż 16 miesięcy, wiek 21, waga 73, wzrost 180, dieta 3000 kcal, B 140, T 100, W 390, umiejętne zwiększenie masy mięśniowej przy jak najmniejszeym nabraniu tkanki tłuszczowej, suplementacja omega 3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Plan masz całkiem fajny, a jak go chcesz wykonywać w skali tygodnia?

Konsultowałeś może te wady postawy z jakimś fizjo? Może by warto by było zająć się korekcją wad

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
W skali tygodnia zazwyczaj wychodzą 3 trening, czasami 4. Tak, korzystam z usług fizjoterapeuty, mam mnóstwo ćwiczeń korekcyjnych głównie żeby wzmocnić i zwiększych mobilność w barkach ale też sam dokształcam się w tym kierunku i poświęcam większą uwagę rozciąganiu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
To dobrze bo jak wada nie jest poważna to sporo rzeczy można w niej poprawić, a przyniesie to fajny efekt wizualny

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3409 Napisanych postów 43274 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 331913
Plan generalnie dobry ale na ile dni planujesz go rozłożyć,

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1428
No tak jak wcześniej pisałem, 3 treningi w tygodniu, odświętnie 4 mogą być :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3409 Napisanych postów 43274 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 331913
Na 3 dni będzie ok.Nogi wtedy raz w tygodniu, bo masz na nie sporą objetosc.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początkujący , plan treningowy , opinia i pomoc .

;