SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 140

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 10
Witam. Zostawiam wam niżej plan do oceny.

TRENING (4 dniowy):

1. FBW:
- Przysiady 4x5
- Podciaganie (piramidka)
- Przyciaganie trojkata do brzucha 4x5
- Wyciskanie na klatke 4x5
- OHP 4x5
- Biceps, Triceps

2. Hyper Low:
- Martwy ciąg 4x5
- Przysiady bułgarskie 4x5
- Wykroki 4x8
- Łydki 4x8
- Brzuch

3. Hyper UP:
- Przyciaganie drazka do klatki 4x5
- Wioslowanie sztanga 4x5
- Wyciskanie skos gora 4x5
- Rozpietki na bramie 4x8
- Unoszenie hantli bokiem 4x8
- Biceps, triceps

4. Balance FBW:
- Martwy ciag na prostych nogach 4x8
- Wioslowanie hantlem 4x8
- Pompki 4xMAX
- Unoszenie hantli przodem 4x8
- Biceps, triceps
- Brzuch


Dodam jescze, że moim głownym celem jest budowanie siły oraz masy mięśniowej. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3650 Napisanych postów 53091 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 698154
Daj jakieś informacje o sobie na początek i rozpisz jak w skali tygodnia będą rozmieszczone poszczególne treningi.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 10
19 lat, 77 kg wagi, trenuje ok. 6 miesięcy planuje robić ten trening 4 razy w tygodniu:
Poniedziałek, środa, czwartek, sobota, żeby mieć dzień przerwy przed jak i po treningu FBW.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3650 Napisanych postów 53091 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 698154
A jakie założenia są w hyper up i hyper low to sa dni budowania hipertrofii? Gotowy ten plan był czy układałeś?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 10
Sam go układałem, bazowalem tylko na szkielecie sakera, w poniedziałek jest typowa silowka, hyper up/low hipertrofia i piątek uzupełnienie, trening głównie dla słabych partii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3650 Napisanych postów 53091 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 698154
Jeśli to są dni hipertroificzne to teoretycznie mógłbyś tam dać nieco większą ilość powtórzeń, a w dniu siłowym pracować powiedzmy na 5.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 229 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 985
Opracuj trening co drugi dzień
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan po budowanie siły i masy