SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Piłkarski By Bukihektor

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5992

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 90
Dobry dziennik ;) Jak pisałem w innym temacie mam podobną sytuację do Ciebie... ale z czasem nie bardzo - studia. Ogólnie mam 2-3 treningi w reprezentacji uczelni, 2-3 razy w tygodniu na siłownię i z raz dłużej biegam. Celuję najpierw w drużynę klasy A (lokalna, bym wpadał do domu to może by mnie brali na mecze u siebie), oprócz tego na wiosnę powinienem już grać w pierwszym składzie reprezentacji uczelni ;)

Studiuję w Wawie, więc jak coś to można by pomyśleć nad wspólnym treningiem kiedys
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28
TRENING NUMER 13 (technika) 12.12

Godz 11:30

1.rozgrzewka- 7 kółek truchtu i wymachów, przekładanka, wyskoki, naskoki. 5-10 minut.
2.Lekkie rozciąganie
3. pól godziny odbijania piłki o mur
4.Ćwiczenia sztuczek piłkarskich

#Czas treningu 1 godz 10 minut
#Odbijaliśmy o mur pobliskiej szkoły, niestety piłka nie odbijała się najlepiej od nowej elewacji szkolnej...
#Boiska nie można było do niczego wykorzystać bo jak pisałem już wcześniej to bardziej błotowisko ,na którym można się zabić niż tartanowa nawierzchnia...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28
TRENING 14 (sparing/mecz) 12.12

Popołudniowy trening - godz 16:30 się nie powiódł...
Wbrew temu co planowałem; 4 godz grania w piłę, skończyło się na ok 45 minutach na malej salce z jakimiś kompletnymi amatorami...Jedyna korzyść jaką odniosłem to telefon od najlepszego zawodnika jaki był na sali; pana wąsacza pod 40; zaproponował jakieś sparingi i wymianę tel w celu omówienia się na mecz (raczej facet będzie przychodził na grę...)