SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 777

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 235
Witam jestem nowym użytkownikiem i mam takie pytanie czy dobrze rozłożyłem swój plan ćwiczeń. Mój wiek to skończone 15 lat wzrost 173cm waga 57kg.
Mój plan wygląda tak:
1 dzien
małe rozciąganie i bieganie z hantlami 2 kg po 20 min rano ok 6:00
o godzinie 17 rozgrzewka i ćwiczenia takie jak trening na górne partie ciała - podciaganie na drązku pompki itp
około 21;00 trening wing chun na manekinie przez jakies 30 min potem kilka serii walenia w worek bokserski o masie 70kg i na koniec doskonalenie techniki


w następne dni nic się nie zmienia prucz :

2 dzien zmiast treningu na górne partie ciała cwicze plecy brzych
w 3 dzen nogi w 4 przerwa i od nowa

czy jak oceniacie ten trening ??
cwicze go juz od 5 klasy podstawówki przybrałem na masie duzo na siłe tez nie narzekam bo kłade wszystkich w szkole . Prucz tego treningu ćwiczę też parkour codziennie po szkole i piłkę nożną 2 razy w tygodniu .

Sorka za błędy pisałem szybko . Jak myslice czy cos z tego treningu wywalić czy też dodać to piszcię

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 57

Wzrost: 173

Cel treningowy: ocena treningu

Staż treningowy na słowni: na siłkę będę chodził około 17 roku zycia xd

Uprawiane inne sporty: parkour piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka skośna, spręzyny do rozciągania, drążek w drzwiach , 2x hantle 2kg, 2x sciskacz, duża przestrzeń w domu

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

Zmieniony przez - lolek4072 w dniu 2010-04-06 22:50:31

Just Keep Walking

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 156 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1243
To grubo...
masy nabierasz, bo dorastasz a nie od tego durnego treningu. Zacznij robić pompki i podciągać się.

masZIPomyśl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 235
czyli mam zmniejszyć trening siłowy ale tą resztę mogę zostawić nie??

Just Keep Walking

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 320 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1586
To co wkleiles to nie jest trening. Jestes jeszcze mlody, graj w pilke i uprawiaj rozne sporty, podciagaj sie na drazku, rob brzuszki, przysiady (bez obciazenia), pompki. Na silownie masz jeszcze czas
Pzdr.

"Pain is temporary, pride is forever..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 235
;/ no dobra dzięki za pomoc zmienie trochę ten rozkład. W piłkę i inne gry zespołowe nie lubie grać :D więc zrezygnuję z ich. Od jutra rano będe biegał, około godziny 17 poćwicze trochę pompki itp co podaliście a wieczorem to co jest a w poniedziałek przerwa bo wtedy w szkole 4 godz w-f

Just Keep Walking

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

propozycja cwiczen na klatke piersiowa biceps i triceps

Następny temat

SPLIT - DO SPRAWDZENIA

aerofull