SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trec - Ultimate Protein

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 39519

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 8365 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19955




OPIS:

ULTIMATE PROTEIN to produkt wysokobiałkowy przeznaczony dla osób posiadających zwiększone zapotrzebowanie na proteiny, tzn. przede wszystkim dla sportowców i osób prowadzących bardzo aktywny tryb życia. Mogą go również osoby będące w trakcie stosowania diety odchudzającej.

ULTIMATE PROTEIN stanowi mieszaninę białek najwyższej jakości, a mianowicie białek serwatkowych z białkami mleka. Umożliwia zaopatrzenie każdej komórki ludzkiego organizmu we wszystkie niezbędne aminokwasy.

ULTIMATE PROTEIN przyjmowany zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem umożliwia:
- przeprowadzenie procesów anabolicznych z najlepszą efektywnością, czego objawem będzie przyrost beztłuszczowej masy ciała, a także zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni.
- skuteczne zapobieganie procesom proteolitycznego rozpadu białek w wyniku mechanizmów katabolicznych
- widoczne skrócenie czasu potrzebnego do zregenerowania się włókien mięśniowych po intensywnym wysiłku fizycznym
- poprawę samopoczucia
- skuteczniejsze spalanie tkanki tłuszczowej

ULTIMATE PROTEIN to produkt o bardzo dobrej biodostępności. Występuje w 3 doskonałych wariantach smakowych: czekolada, wanilia, banan.

Skład:
koncentrat białka serwatkowego 80 %, białko mleka, aromat, fruktoza, substancje słodzące (cyklaminian sodu, sacharynian sodu), beta karoten - barwnik zawiera prowitaminę A.

Sposób użycia sugerowany przez producenta:
Zalecana dawka dzienna to ok. 60g-90g.
Preparat należy stosować w dawkach podzielonych 2-3 razy dziennie po 30g. Jednorazową dawkę należy dokładnie rozmieszać w 200ml wody lub mleka, używając do tego szejkera lub miksera.


Zmieniony przez - Leksykon w dniu 2010-11-04 19:37:24

Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2014-09-23 23:45:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 283 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14964
Banan.

Smak 2/5 (Bardzo chemiczny. Na wodzie bardzo słabo. Na mleku dało się wypić. Dosyć słodki, lekko mdły i bardzo bardzo sztuczny. Od tej całej chemii piekło w przełyk. )
Rozpuszczalność 3/5 (Rozpuszczalność średnia, pozostawały grudki. Widelcem w szklance ciężko było to rozpuścić. Brak piany.)

Miałem duże opakowanie ze starej partii (produkcja około 2011 roku). I absolutnie nie polecam. Smak koszmar. Bardzo sztuczny, a od barwników ciężko było szklankę domyć. Bardzo ciężko było spożyć całą folię. Robiłem kilka podchodów do niego, w końcu się udało zmęczyć.
Na żołądku delikatnie było go czuć, ale to zrozumiałe poprzez zróżnicowane frakcje w nim zawarte.
Cena w tamtych czasach była bardzo atrakcyjna. Niestety obecne podwyżki deklasują tą odżywkę. I jeżeli obecnie smakuje podobnie, to ja dziękuję za ten syf.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 13181 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86307
zjadłem prawie 3kg bananowego

smak się nie nudzi, na wodzie smakuje tak srednio (troche sztuczny smak) jednak mozna pic smiało z mlekiem bardzo dobry. Rozpuszczalnosc ok , brak kłopotów żołądkowych.

Cena jak na to białko calkiem niezla- polecam.

trening -> ból -> rozwój

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
wg mnie b.dobre, smak przyjemny, rozpuszcza sie przyzwoicie, za ta cene naprawde warto.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1642
rozpuszczalność dobra,wzdęcia miałem po tym białku,ale po za tym spox!pozdro..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2015
Dobra rozpuszczalnosc, swietny smak ogolnie dobre bialeczko Polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11492
dzis kupilem dzis zaczalem moje pierwsze bialko :P czuje sie zapchany po tym na maxa :P jak bedzie sie okaze smak czekoladowy po 1 spozyciu ujdzie ;]

***Człowiek jest w stanie osiągnąć wszystko***

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1701
Super rozpuszczalnosc i z mleczkiem czekolada miodzio :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 957 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 26506
po 1 co najwazniejsze nie ma sraki bo tym.nawet na pusty zoladek.po 2 to juz na niekorzysc - smak bananowy totalna porazka zygam jak mam to pic ;s po 3 rozpuszczalnosc zaledwie DOBRA.nie raz zdarza sie ze nmawet po mixowaniu szejkerem cos zostanie.

Jeszcze będzie czas - by odpoczywać ... YESSSS

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Jedno z lepszych tanich bialek smak super polecam banan czekolade. co do skladu tez dobry jak za taka cene.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18
Witam,
ja szamę je dopiero od 3 dni więc o efektach się nie wypowiem ale co do rozpuszczalności to jest dobra, wystarczy pare razy machnąć szejkerem i gitara. Wprawdzie zostają małe drobinki ale nie są to jakieś grudy i niemal się ich nie odczuwa. Sranka nadmiernego nie ma:P ale wzdęcia się pojawiają :P Napisze coś więcej za miesiąc jak skończę brać 2250g tego specyfiku. Co do smaku - czekolada jest oki, ale to kwestia gustu, ja już miałem dość waniliowych gainerów i coś dla odmiany się przyda.
Pozdro

vide cui fide

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3451 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 77039
smak czekoladowy super
rozpuszczalnosc - elegancko
piany brak
az chce sie pic to bialeczko
za ta cene napewno warto

z czystym sumieniem polecam !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trec - Tribulus 20.000

Następny temat

Trec - Ultra Joint Care

Black weekend