SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Test składkowy przedtreningówek

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 49036

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1158 Napisanych postów 95001 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 375707
poczekaj do wtorku to sam zobaczysz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 959 Napisanych postów 2729 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46484
Ja to nie mam dużego doświadczenia z przed treningówkami akurat mi się pokończyło wszystko tydz temu i czekam chce tego testa zrobić bo nie wiem co kupić na trening
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2811
dajcie linka w tym temacie z opiniami po tych zabaweczkach :D jestem bardzo chetny na kolejny taki test składkowy pisze sie juz teraz jestem ciekaw opini po tych wszystkich pre bo niestety meso juz prawie wgl na mnie nie działa. chyba ze z no elite qnt to tak se. pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na opinie. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3363 Napisanych postów 72175 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 459095
wszystko będzie i mamy nadzieje że jak nawięcej osób postara się chociaż napisac pare słów po tescie każdego z supli, po to żeby oceny były obiektywne

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2811
również mam taka nadzieje :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 959 Napisanych postów 2729 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46484
DO śr mam nadzieje wszystko będzie ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert