SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja po Kreatynie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1590

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3958 Napisanych postów 63985 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683761
Jeżeli chodzi o ilość i rodzaj treningów, o które pytałeś, to z reguły wykonuję je w następujący sposób:

1. Bjj gi/no gi/zapasy - łącznie cztery, pięć razy w tygodniu. Techniki, zadaniówki. Rzadziej sparingi.
2. Trening typowo siłowy (siady, ciągi, podciągania, wyciskania, rwania, podrzuty) - raz, dwa razy w tygodniu.
3. Crossfit i elementy kalisteniki/wzmacniania mięśni głębokich/ćwiczenia funkcjonalne - dwa razy w tygodniu.
4. Sprinty/podbiegi - raz w tygodniu. Czasami wybieganie jak mam ochotę.
5. Minimum raz w tygodniu rolowanie, rozciąganie mięśni.

Oczywiście wszystko zależne jest od okresu przygotowawczego.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 980 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12865
Sporo tego . To w sumie ile treningów tygodniowo wykonujesz ? 8-10 jednostek ? Jak to rozkładasz w ciągu tygodnia ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3958 Napisanych postów 63985 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683761
Mniej więcej tyle wychodzi, w zależności od czasu jaki mam w poszczególnych tygodniach lub od okresu przygotowawczego w danej chwili. Z reguły w czasie przygotowań do zawodów jest ich więcej.

Nie ma co jednak patrzeć na to jak trenuje określona osoba. Każdy z nas jest inny i należy dostosować aktywność fizyczną pod własne możliwości. Ja trenuje prawie dwadzieścia lat. Oczywiście nie każdy trening wykonywany jest na maksimum swoich możliwości. Doświadczenie dużo zmienia w tej kwestii. Podobnie jak i wiek.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 980 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12865
Tak absolutnie nie patrzę na to jak Ty trenujesz .Każdy ma inne możliwości , sportowe , zawodowe , fizyczne . Ja po 2 treningach muay thai jestem troche poobijany i czasami ciężko wykonać trening na siłowni .Nawet dziś rozmawialem z kolegą który trenuje bjj i mówił że jest w stanie w ciągu tygodnia spokojnie zrobić 3-5 sesji sparingowych .W MT to raczej nie możliwe .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3958 Napisanych postów 63985 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683761
Kwestia tego jak kto podchodzi do sparingów. Bez wątpienia są one najbardziej wymagające i ja również najbardziej je odczuwam j są najbardziej kontuzjogenne. Dlatego też wraz z wiekiem ograniczyłem ich ilość oraz to jak podchodzę do sparingu. Raczej lekko, dla przyjemności, a niekoniecznie żeby dać z siebie wszystko. Zdecydowanie bardziej wolę dać z siebie maksimum możliwości w treningu siłowo-wytrzymałościowym niż walkach. 3-5 sesji sparingowych w tygodniu to przesada. Chyba, że zadaniówki wliczasz w to.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Najmocniejsze boostery po sarmach

Fruzelina