Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 53407

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 270 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9947
Z tym powrotem do turnieju to nie byłby jednak najlepszy pomysł. Raz, że dopiero co zebrał konkretny łomot, tu się teraz trzeba zregenerować trochę, odpocząć trochę, poanalizować, pomyśleć. Dwa - po co w takim razie były pojedynki wyłaniające rezerwowych do turnieju?

Fedor nie ma już elementu zaskoczenia - jak pokazały pojedynki z Werdumem i Silvą, a jakoś nie widzę, żeby Fiedzia miał do zaoferowania coś więcej ponad to, co pokazuje od wielu lat. Kiedyś to było nadto lub w sam raz na rywali, dziś już stanowczo za mało, przynajmniej na czołówkę HW.Poza tym nie wiadomo jak z psychicznym podejściem do kolejnych ewentualnych pojedynków. "Z niewolnika nie ma pracownika" więc nawet jeżeli zobaczymy go w kolejnych walkach, a nie będzie z jego strony widocznego zaangażowania i chęci osiągnięcia jeszcze czegokolwiek, to będzie wyraźny syganł, że poddał się wyłącznie naciskom "góry" a takiego Fedora to ja już chyba nie chciałbym oglądać.

"Po dobrej wódzie lepszy jestem w dżudzie"

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2607 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17835
Ten wywiad pokazuje jak bardzo Fedor i jego team tkwią jeszcze w starych czasach:

"- What was the game plan going into the fight?
- We didn't really have one. We planned to adjust according to the situation. First, we wanted to "feel" the opponent, then start the real action.

- Does it concern you that Silva was 10 kg heavier in the day of the fight, how can you explain such a tremendous weight-gain?
- Of course it amazed us. Think about it, how can the normal human-being gain 10 kg in 24 hours? There is something fishy here. The truth is, all our fighters, I am talking about Russian fighters here, that are fighting under M-1, train on their natural abilities. Of course, they take vitamins, but that's it. At the same time, all the foreign fighters, I think about 99% of them, are taking chemicals. Obviously it was not a problem for Silva to make a weight. He weighted 264 pounds in the day of the weigh-ins, and the next day, he was already over 280, he gained 10 kg...Its very hard to fight with opponent like this.

- It was declared that during Grand-Prix, there will be a medical checking, that would find any attempts of taking illegal substances (steroids)?
- The situation is very unclear. For example, we hear rumors that two other quarterfinals may be fought in the state that is very liberal with the testing. Why? Because any kind of semi-deep testing will prevent Overeem from fighting. With an naked eye, you can see that he is gormandized with steroids. We asked organizers to use Olympic style testing, but they declined to do so. And that was the right decision, because otherwise, everyone will get busted but Fedor.

-Giving the fact that Fedor has lost two of his last fight, do you things something needs to be changed in the way he trains? maybe add something new or remove something form the training?
- We haven't given this a thought yet, but its obvious that something needs to be changed. This question is open right now.

-Right afetr the fight, Fedor declared that he is thinking about retiring. Did you talk to him about it, what's his opinion now?
- He is ready to continue fighting. The lost has broken him at all, it was emotions speaking.

-Whose initiative it was to stop the fight, was is the doctor or Fedor himself?
-It was doctor's decision. He asked Fedor is he wants to continue the fight, and Fedor said: "Yes, I want to continue" At first, doctor agreed, but then he moved a little, came back and said that he can't allow Fedor to return for a third round, because his eye completely shut and he (doctor) couldn't take that responsibility to let him fight.

-How is Fedor now? How is his eye?
- Everything is OK. It was just a regular haematoma, when one of the vein is popped. Already yesterday, he could see everything. The eye is not damaged at all.

-What are the plans for the near future?
-Fedor expressed his desire to participate in Russian National Sambo tournament, so in the end of the month (tournament will be held in February 25 and 26), we are going to St Petersburg. We are not taking any pauses and are ready to train and be involved in the various competitions"

Zmieniony przez - greg 82 w dniu 2011-02-16 12:09:44
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 1981 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36558
For example, we hear rumors that two other quarterfinals may be fought in the state that is very liberal with the testing. Why? Because any kind of semi-deep testing will prevent Overeem from fighting. With an naked eye, you can see that he is gormandized with steroids. We asked organizers to use Olympic style testing, but they declined to do so. And that was the right decision, because otherwise, everyone will get busted but Fedor.

Żałosna gadanina.
Ludzie jakich Fedor zgromadził wokół siebie to banda hipokrytów. Niech się pochwalą wynikami testów Sidelnikova, hehehhee.
Chrzanią od rzeczy i robią z Fedora świętego, chociaż i tak wiadomo, że KAŻDY się wspomaga.

Im więcej tej szopki organizowanej przez menago Fedora i ludzi Fedora, tym bardziej życzę Fedorowi emerytury.

Zmieniony przez - enediktal w dniu 2011-02-16 12:21:04

"It's faster than f***ing shit" (c) Bruce Buffer

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 578 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12700
fedor postarzał się, jakieś plamy wątrobowe...:D

If you want to fly with the eagles, you can't hang out with the crows - Brock Lesnar

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 691 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 23619
Kiedy walka Werduma z Ovreemem??

Ból przemija, chwała jest wieczna!

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 11497 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45161
9 kwiecień, miejsce nie jest znane. Google prawdę Ci powie

Zmieniony przez - bulletskat w dniu 2011-02-16 17:44:09
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3795 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16311
może tokio dome czy jak to sie tam nazywa:P

"Sky is the limit"
WAR ROGER!CaRwin,Ubereem,JDS,Filipovic!,Barry,Fedor, ARLOVSKI!VITOR!
Pacquiao!

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1322 Wiek 44 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9156
Zal z tym ich pierdzielenaimi, jak tak dalej pojdzie, to Fedor straci NAWET spora czesc swoich psychofanow.
Dostal wpierdziel, bo sie gownianie przygotowywuje, odpadl z turnieju i nie iwem czemu niby mialby wrocic? Wtopil, olewal, niech poniesie tego konsekwencje.
1. Wszyscy maja gameplan i analizuja przeciwnika, niektorzy doszli w tym do mistrzostwa (Greg Jackson team);
2. wszyscy cwicza z topowymi sparinpartnerami, taki Ali, nie stal sie mistrzem K1, bo kopal cieciow na podworku;
3. WSZYSCY juz dawno dojrzeli i nie rozpatruja MMA jako konfrontacji sztuk walki, TYLKO trenuja bjj, stojke (boks, kick, mt), zapasy, ale Fedor i jego zespol uwazaja, ze SAMBO rox.
Zal.pl, albo raczej zal.ru
4. Wszyscy przygotowywuja sie profesjonalnie do walk, zbijaja fat, przed walka zbijaja wage, w dniu walki nabieraja. sa profesjonalni, a Fedor traktuje walke jak kurde bitke w pubie.
'Jakos to bedzie'. Przegral, zamiast powiedziec: eh ok Silva byl duzo lepszy to pitolenie: nie moglem sie nastroic w walce, wiec zle poszlo. No masakra.

Zmieniony przez - astutus w dniu 2011-02-16 18:13:26

Astutus

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 1981 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36558
Przykra sprawa, ale obawiam się, że Fedor skończy jak CroCop. Zawodnik, którego słabości zostały obnażone traci sporo ze swej "mocy", jeśli wiecie co mam na myśli.

"It's faster than f***ing shit" (c) Bruce Buffer

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Marian.B. ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 510 Napisanych postów 8840 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 54407
Plamy na łbie Fedora - już wiem skąd miał je Gorbaczow (dla gimnazjalistów i licealistow info: Ostatni przywódca ZSRR)

Sogów nie odbijam, jak podobała Ci się moja wypowiedź, to wejdź na www.pajacyk.pl !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Boks + parter

Następny temat

Arlovski

WHEY premium