SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spalenie tłuszczu plus zyskanie siły i masy mięśniowej

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1191

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2036
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 17
Waga : 90
Wzrost : 184-185
Staż treningowy: 1 miesiąc,
Obwód pasa: 103
Obwód klaty: 98
Obwód uda: 67
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siatkówka 2 razy w tygodniu, piłka nożna 2-3 razy w tygodniu + ćwiczenia na siłowni, bieganie
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: wszystko
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Glukozamina
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak
Wrażliwość na stymulanty: nie wiem
Możliwosci finansowe: dobre
Cel/problem/opis: zrzucenie zbędnego tłuszczu i nabranie masy mięśniowej i siły.

Dzień dobry.
Ćwiczyć zacząłem stosunkowo niedawno i mam w związku z tym kilka istotnych pytań.
1. Czy jest jakieś ograniczenie podczas robienia splita w ćwiczeniu danej partii mięśniowej? Czytałem, że na biceps w zupełności wystarczy kilka serii jednego ćwiczenia, ale czy np. robiąc go można zrobić jak najwięcej możliwych ćwiczeń na daną grupę mięśniową?
2. Kiedy jest najlepiej robić interwały? Słyszałem, że dobrze jest robić po ćwiczeniach siłowych, gdyż wtedy jest mniejszy zapas glikogenu i tłuszcz szybciej się spala, ale czy wtedy organizm nie spala mięśni zamiast tłuszczu? Słyszałem, że właśnie po to jest chociażby BCAA.
3. Czy zakwasy to naprawdę wyznacznik dobrego treningu? Z tego co czytałem na forum to nie, ale zaniepokoił mnie kolega, który po każdej wizycie na siłce (ma już jakiś tam staż) ma duże zakwasy i mówi, że zakwasy=dobry trening. Nie sądzę, abym słabo się starał trenując, więc nie wiem.
4. Czy jedząc dużo całych jaj (nie chcę marnować żółtek) będzie ciężej zrzucić tłuszcz? W końcu zoltka maja go duzo.
5. Wkurza mnie gadanie kumpla. Mówi, że bez odzywek w zaden sposob nie zaspokoisz pełnego zapotrzebowania Twojego organizmu na białko. Mówił, że czytał, iż aby to zrobić, musiałbyś zjeść 10 piersi z kurczaka i bla bla bla. Mi ostatnio wyszło, że zjadłem jakieś 130-140 g białka w ciągu dnia, więc proszę rozjaśnijcie troche te sprawę.
6. Czy typ ćwiczeń (siła, masa, rzeźba, wytrzymalosc) ma wplyw na zgubienie tluszczu? Chciałbym, aby siła wraz z utratą tłuszczu szły w parze.
7. Czy odzywki białkowej można uzywac czasami jako posiłku zastępczego, kiedy nie ma się niczego innego pod ręką? Np. co 4 dni, później następną za 7 dni? Chodzi o to, że wtedy nie miałbym chociażby mięsa pod ręką.
8. Słyszałem, że od suplementów można dostać różnorakich reakcji alergicznych, i że obciążają nasz organizm. Z tym drugim sie nie zgadzam, ale kolega siostry dostał takiej reakcji i przez to całe ręce miał czerwone, krosty, itd. Poza tym jak widzę ludzi przed i po stosowaniu odżywek to ich skóra wygląda o wiele inaczej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4812 Napisanych postów 45445 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 368571
jako młody poczatkujacy człowiek nie potzrebujesz zadnych suplementów , wyznaczasz swój cel ( nie ma czegos takiego ze chce pozbyc sie tluszczu i zbudowac mase) albo budujesz albo redukujesz , ukladasz odpowiednia diete i trening a efekty beda szybko bez zadnych suplementów......

poczytaj tu troche

http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html

Zmieniony przez - rutkow w dniu 2012-05-07 16:41:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 46406
1Tak jest ograniczenie w ilościach seri na duże partie 12s na małe 9s (można więcej ale to zależy od wytrenowania)
2 Możesz po tren
3 Nie, a poza tym to są domsy
4 Nie
5 Zmień kolegów
6 JEśli to początki to siła pójdzie w górę
7Można ale wtedy masz w posiłku same białko a trzeba jeszcze węgle
8 Jeśli się jest uczulonym na jakiś składnik to może coś wyskoczyć (mnie ostatnio po jednym gainerze obsyfiło a inny mogłem pić )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2036
Nie chcę stosować żadnych suplementów, po prostu byłem ciekaw.
Czytałem. Mimo tego ciężko było znalezc odpowiedzi na moje pytania w tamtych tematach.
Czyli dieta redukcyjna łączy się ze zgubieniem również tkanki mięśniowej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 46406
Ostatnie pytanie: Jeśli będzie zła to tak jeśli w miare dobra to nie ma co się martwić
Dużo pytań zadajesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4812 Napisanych postów 45445 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 368571
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2036
Za szybko dostałem odpowiedzi w tym temacie, odpowiedziałem jedynie na post rutkowa, nie spodziewałem się, że tak szybko ktoś nastepny odpisze.
Dzieki za pomoc.
Czyli jak nie mam zakwasów to nic złego?


Zmieniony przez - Ziemson w dniu 2012-05-07 16:46:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4812 Napisanych postów 45445 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 368571
brak zakwasów to nic złego , trenowane miesnie przyzwyczajaja sie do treningu , brak zakwasów moze tez swiadczyc o dobrej regeneracji,

ale jesli zaczynasz trenowac i nie masz zakwasów to znaczy ze trening nie był dokladnie wykonany

Zmieniony przez - rutkow w dniu 2012-05-07 16:56:15
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

A6w

Następny temat

Podciąganie nachwytem siłowe - 2 miesiące. Potrzebne szybkie rezultaty

Fitmeal