SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siatkowka-wyskok help

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4695

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 160
Dobrze w takim razie Santiago92 co mi poradzisz? Mam możliwości trenować tylko i wyłącznie w domu, także co dla mnie byłoby najlepsze? Myślałem o zrzuceniu troszkę z wagi, jednak czy to mi pomoże ? Skoro siła jest ważna, to jaki trening ( w domu) będzie dla mnie najlepszy? Czy może połączyć trening na wyskok hm odpowiednie ćwiczenia z treningiem siłowym? Nie znam się, dlatego pomyślałem, że musze się poradzić ludzi odpowiednio się znających na tym. Dieta jakaś również wchodziłaby w grę, tylko chciałbym wiedzieć konkretnie jaka, tak abym miał siłę na te ćwiczenia. Zależy mi na podyższeniu wyskoku, dynamiki jak również i sły, bo to właśnie potrzebne jest w grze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 666
w domu to mi na myśl przychodzi jedynie pakujesz w plecak z 5 kg(na początek:) robisz zwykłe pompki i ustawiasz dwa krzesła obok siebie i robisz pompki na poręczach, to samo liczmy na brzuch kup obciążniki 2x3kg zakładasz na kostki i zamiast pompek na poręczach to zrób sobie podciąganie zgiętych kolan do klatki piersiowej jak na początek to ci wystarczy ale co chodzi o jump bez siłki się nie obędzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 779