SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja - pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 566

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 142
Mój problem wydaję mi się być trochę specyficzny.
Przez całą zimę siedziałem w domu, a "ruszałem" się tylko na wf-ie w szkole, moja waga nie przekraczała 65kg.
Gdy dni stały się cieplejsze, zacząłem grać w kosza oraz ogólnie więcej się ruszać, a waga skoczyła mi do 68kg. Jem tyle samo co wcześniej, jedyne co zrobiłem, to zacząłem jeść jakieś serki/jogurty i staram się pić jedynie wodę mineralną smakową, soki, opcjonalnie jakieś zielone herbatki lipton'a.
No i pierwszy pytanie, czym to może być spowodowane ?

Dodatkowo postanowiłem zejść do około 60kg. Przeglądając forum, zauważyłem że najlepiej zrobić sobie dietę i jakiś trening.
Dietę napisze później gdyż mam parę pytań co do niej.
1. Czy warto łykać tran w tabletkach ? Jeśli tak to ile razy dziennie ?
2. Zawsze poleca się oliwę z oliwek, lecz ja nie mam zielonego pojęcia jak to zastosować w diecie. Byłbym wdzięczny za opisanie mi tego. (wiem, że głupie pytanie)

Teraz co do treningu.
Wybrałem HIIT.
W tym temacie ( http://www.sfd.pl/Trening_Interwałowy_HIIT_Upgrade-t383862.html ) jest napisane,
"Nie jest to trening stworzony z myślą na spalanie tkanki tłuszczowej, aczkolwiek w praktyce okazuje się bardzo dobrym narzędziem.", no i tutaj mam pytanie, co to znaczy, że w praktyce okazuję się bardzo dobrym narzędziem ?
Czy chodzi o to, że trzeba jeszcze robić jakieś ćwiczenia poza nim żeby spalić "fat" ?

I jeszcze jedno, jeśli będę robił ten trening biegając to mam biegać około 20min bez przerwy, na zmianę truchtem i sprintem czy robić jakieś przerwy ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46127 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
1.) Jeśli nie zauważyłeś że przybyło ci tłuszczu to odpowiedź jest bardzo prosta.
Zyskałeś pewnie troche mięśni, a jak wiadomo mięsnie są dużo cięższe od tłuszczu, wiec waga mogła pójść do góry

2. ) Co do diety

A) czy warto łykać Tran w tabletkach :D - hmm zakup sobie lepiej OMEGA-3 OLIMPU, OGOLNIE JAK NAJBARDZIEJ WARTO
B) Hmm oliwa z oliwek, ogólnie poleca sie spożywanie odpowiedniej ilości tłuszczy. A że oliwa z oliwek ma fajnie podzielone proporcje kwasów tłuszczowych to sie ją poleca. Różne metody, osobiście tyle ile mam wpisane do diety, wlewam sobie do kieliszka (normlany jak do wodki ) odmierzam wyzej wspomnianą wartość i wypijam .
Ogólnie nie bazuj na samej oliwie, dodaj tez orzechów wloskich.


3.) Tak będzie dobrym sposobem na spalanie tkanki tłuszczowej, możesz dodatkowo dodać w inne dni zwykłe aeroby (bieganie, basen, rowerek po 30min zwykłe tempo )

4.) Interwały robi się bez przerwy

Zmieniony przez - LeeJaedong w dniu 2010-04-02 23:11:25
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny

Następny temat

Chlorowodorek eferdyny - antykatabolik