SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 231

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Płeć

Mężczyzna

Cel

Utrata wagi

Waga

71

Wzrost

178

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Zajęcia

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Boks (3x w tygodniu technika), siłownia raz w tygodniu, raz bieg +/- 10km

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Redukcyjna

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko, zamierzam zacząć suplementację beta-alanina
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 3 dni Przeczytanych tematów 104
Witam. Mam 17lat 178cm wzrostu oraz 71kg.
Trenuje boks i mam problem z zrzuceniem wagi. Na boks chodzę Ok. Roku i był pewien moment ze z dietą (nie wyliczalem wtedy codziennie dokładnych kcal ale było +2200kcal)schudłem jakieś 15 kg (jakoś w 3 miesiące), w tej chwili mając dietę dokładnie wyliczoną na 1850 kcal(B:160 T:41 W:208) jest to chyba najniższa wartość , nie mogę schudnąć. Nieraz idzie to nawet w przeciwnym kierunku i waga idzie w górę. Czym to jest spowodowane i co teraz zrobić ? Chciałbym zrzucić jeszcze pare kilo aby kwalifikować się do niższej kategorii, aczkolwiek mam jeszcze trochę czasu na to. Wiec co radzicie ? Może przejść na chwile na masę i potem znowu redukować ? Może łatwiej będzie ?



Zmieniony przez - kamilguzik2002 w dniu 2019-09-12 18:24:29

Zmieniony przez - kamilguzik2002 w dniu 2019-09-12 20:37:59
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6044 Napisanych postów 74633 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 626219
Może pora odpocząć .Proponuje zluzowac .Bez dobrej regeneracji efekty nawet bardzo intensywnych treningów i świetnie ułożonej diety będą znikome, a co gorsza - mogą stać się odwrotne. Pierwszym krokiem do prawidłowej regeneracji jest zbilansowanie intensywności wysiłku z odpowiednią ilością wypoczynku.
Proponuje poczytać artykuły :
https://potreningu.pl/articles/5498/bledy-poczatkujacego-redukcja-bez-konca
https://potreningu.pl/articles/1096/jak-przelamac-stagnacje-na-diecie-odchudzajacej-
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 3 dni Przeczytanych tematów 104
Dzięki wielkie, aczkolwiek mam jeszcze jedno pytanie jak powinna wyglądać w tej chwili dieta ? Zwiększać kalorie np o 200 tygodniowo żeby wejść na masę czy jak ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 28 Napisanych postów 208 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1991
Możesz wrócić na zero. Nie dziwię się, że nie chudłeś skoro masz tak mało kalorii w diecie. Jesz tyle co kobieta. Oblicz to dobrym wzorem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11057 Napisanych postów 10871 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315002
po takim czasie wejdź na zero, daj odpocząć organizmowi i później będziesz redukował na wyższych kcal niż teraz się męczysz, większe ilości tłuszczu do redukowania trzeba rozplanować na kilka cykli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3697 Napisanych postów 62700 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677203
Nie wiem czy dobrze doczytałem, ale chcesz budować masę mięśniową wykonując tylko jeden trening siłowy w tygodniu? Zapewne masę zwiększysz, ale niestety może to być zbyt mały bodziec dla Twoich mięśni aby rosły w odpowiedniej proporcji w stosunku do tkanki tłuszczowej.

Jeżeli chodzi o kalorie w diecie, to jak najbardziej warto od razu wejść na bilans kaloryczny Bliski zera. Nie ma potrzeby zwiększać kalorii stopniowo. Dopiero od zera możesz dodawać np. 200 kalorii i obserwować jak zmieniają się obwody ciała.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 3 dni Przeczytanych tematów 104
Nie mam zamiaru budować jakiejś dużej masy bo nie jest mi ona zbytnio potrzebna. Tak jak pisałem chciałbym zejść do niższej kategorii wagowej. Muszę schudnac jeszcze Ok 5 kg lecz nie wiem jak bo jedząc 1850 kcal dziennie nie chudnę już od dłuższego czemu a wręcz czasem waga idzie w górę. Nie będę już obcinać kalorii bo się zagłodze. Dlatego stad moje pytanie co teraz ? Z racji tego ze mam jeszcze trochę czasu żeby zejść do tej wagi 65 mogę nabrać trochę masy ale później muszę to zrzucić czy tak czy tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11057 Napisanych postów 10871 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315002
wchodzis na zero na 4-5 tygodni, odpoczywa organizm i od tego zerowego po tym okresie ucinasz 200-300kcal i docinasz to co potrzebujesz
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 3 dni Przeczytanych tematów 104
Ok dzięki wielkie. Mam tylko jeszcze jedno pytanie czy na zero wejść od razu(tak jak pisał Domer) czy teraz od tego 1850 dodawać Np co tydzień po 200? Co będzie korzystniejsze ?


Zmieniony przez - kamilguzik2002 w dniu 2019-09-13 12:56:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10436 Napisanych postów 117547 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1383824
Zalezy jeszcze jak body fat, bo nieraz zejscie do kategorii nizej łaczy się ze spalaniem mieśni i odwadnianiem przed ważeniem

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 3 dni Przeczytanych tematów 104
Tak jak pisałem wcześniej mam trochę czasu wiec mi się nie spieszy aż tak.
Jeżeli chodzi o tkankę tłuszczowa różnie to wychodzi na kalkulatorach internetowych ale powyżej 10% i mniej jak 15% jest w każdym.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odżywianie przed i po treningu - pytanie dot. aktualnej diety

aerofull