SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

RÓB FORMĘ Z SFD.pl Niebiescy - post konsultacyjny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3665

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 78 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2358
Mam kilka pytań. Na początek dieta, uprzedzam że jestem zielony w kuchni i pewnie niektóre pytania będą banalne ale wolę zapytać. tylko się nie śmiejcie;p

Jak Wy przyrządzacie pierś z kurczaka? Kumpel gotuje sobie na rosołku winiary.. mogę tak?
Dorsza w jakiej postaci jeść?
warzywka gotować czy surowe? np. brokuły, szpinak

Oliwę mieszam z innymi produktami z posiłku? np. z warzywami i makaronem

Posiłki rozplanowałem sobie żeby jeść w godzinach:

7.00 I
11.00 II
15.00 III
17.00 trening
18-18.30 IV
21.00 V

Drugi i trzeci posiłek będę jadł w pracy (zapakuj w pojemniki wcześniej ugotowany makaron i pierś). Rozumiem że chleba wogóle nie jem?????
Jakbym pisał jakieś głupoty, to mnie poprawcie:)

Tyle o diecie, jeśli chodzi o trening, po rozmowach z dudkiem dopasował trening pode mnie ale jeszcze potrzebuje podmienić 3 ćwiczenia:

w chwili obecnej jeszcze nie posiadam drążka
A2 Podciąganie podchwyt 5x5 + 1x max (waga ciała) na jakie ćwiczenie wymienić?

D Uginanie nóg + wyprosty tułowia 3x6 + 3x12 to też potrzebuje wymienić

B1 Pompki na poręczach 3x8 mogę zamienić na pompki w podporze tyłem?


mógłby mi ktoś dokładnie rozpisać jak robić serie naprzemienne?
jakie przerwy między seriami?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 14867
Rozpiętki na ławce poziomej z uchwytami wyciągów dolnych w bramie - 3x12-15
Niestety tego nie uda się wykonać, siłownia podzielona na 2 piętra brama na górze, ławeczki na dole. Proszę o jakąś alternatywę

Żuraw naturalny
???????

Uginanie przedramion ze sztangą stojąc - 4x8-10