SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanie o złoty środek - węglowodany

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1224

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 76
Moi drodzy,

mam problem związany ze zbilansowaną dietą. Odchudzam się i ćwiczę - 2 razy w tygodni trening siłowy, 3 razy w tygodniu interwałowy+brzuch.
Przestrzeganie diety zaczęłam z nowym rokiem, wiadomo... Na samym początku ograniczyłam do min węglowodany. W mojej diecie były praktycznie tylko śladowe ilości z warzyw i ok 12-13 jadłam lekki lunch z ryżem/makaronem (na porcję ok 15g węglowodanów). Po 2 tygodniach (-4kg) na treningu o godz. 18 nie miałam już sił na trening.
Dołączyłam więc węglowodany kosztem białka i owszem siły na trening mam, ale nie chudnę - waga stoi od 4 tygodni.
Czy są jakieś suplementy, które rozwiążą mój problem, czyli w diecie ograniczę węglowodany, a będę miała energię na trening? Na razie biorę Lipodex i białko.

Z góry dziękuję za odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 715 Napisanych postów 2880 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54626
Witaj!
Moim zdaniem, niepotrzebnie wywaliłaś wszelkie węgle od samego początku. Tak wielki spadek wagi, mógł być powiązany ze spadkiem glikogenu. W tym momencie, kiedy dodałaś węgli, stopniowo uzupełniasz braki co wiąźe się z zatrzymaniem wagi. Spokojnie, nie oznacza to, źe nie palisz tłuszczu. Najlepiej obserwuj swoje ciało w lustrze, a na wagę nie patrz.
Ustal, jakie spoźycie węglowodanów pozwala Ci na wykonanie dobrego treningu. Jeśli uznasz, źe właśnie węglowodany powodują u Ciebie tycie to zjedz je tylko w posiłkach przed i potreningowym.

Jeśli moźesz, to napisz jak ćwiczysz i jak odźhywiasz się w ogóle. Moźe w tym tkwi problem?

Pozdrawiam, Tomek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 76
Oby:)
Cwicze tak:
poniedziałek 1h trening obwodowy
wtorek 25 minut interwałowy - puls od 140 do 175
środa przerwa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282771
Witamy w dziale Ladies

- wypełnij i wklej ankietę znajdującą się w tym topiku oraz przeczytaj wylinkowane tam tematy http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html ,

- ze zrozumieniem przeczytaj http://www.sfd.pl/-t585708.html i to: http://www.sfd.pl/[art]_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html
- wyraźne zdjęcia przodem, tyłem i bokiem w neutralnej pozycji (żądnych obcasów, zdjęć w lustrze, itp.)
- wrzuć swoje dotychczasowe posiłki w www.potreningu.pl (hasło i login jak na sfd) , generuj zrzut i następne wklej do w swoim topiku

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 76
Za szybko wysłałam odpowiedź
Oby:)
Cwicze tak:
poniedziałek 1h trening obwodowy
wtorek 25 minut interwałowy - puls od 140 do 175
środa przerwa
czwartek 1h trening obdowody
piątek 25 minut interwałowy
sobota przerwa
niedziela 25 minut interwałowy

Dieta obecnie do 1400kcal w 5 posiłkach, średnio 130g białka, 80g węglowodanów, 40g tłuszczu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 715 Napisanych postów 2880 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54626
Ja myślałem że odpowiedziałem w dziale "odchudzanie"... ?

Pewnie Panie Ci pomogą.
Powodzenie i trzymam kciuki.
Tomek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282771
Poproszę o info, o których pisałam w poprzednim poście

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 76
Zdjęcia może kiedyś wrzucę. Na razie info, które mogę dać od ręki:

Wiek : 28
Waga : 96
Wzrost : 170
Obwód w biuście(1) : 112
Obwód pod biustem : 87
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 86
Obwód na wysokości pępka : 86
Obwód bioder (3): 117
Obwód uda w najszerszym miejscu: 69
Obwód łydki : 45
W którym miejscu najszybciej tyjesz : biodra+brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : plecy, twarz
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 3x interwały, 2x siłowy
Co lubisz jeść na śniadanie: twarożek z papryką
Co lubisz jeść na obiad : kurczak+warzywa/ sałatka z kurczakiem/ makaron z pomidorami
Co jako przekąskę : owoce (banan, pomarańcza)
Co jako deser : -
Ograniczenia żywieniowe : jajka i drożdże
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : regularnie, żadnych tabletek
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, koszykówka (nie lubię biegać ani pływać)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : obecnie lipodex, białko
Stosowane wcześniej diety : wszystkie

A dieta, na razie przesyłam raport z innego dziennika, wkrótce się przerzucę na polecany.

Data Rodzaj posiłku Nazwa produktu kcal B [g] W [g] T [g] Waga [g]
01-02-2012 śniadanie Ananas 58,5 0,72 13,55 0,17 130
01-02-2012 śniadanie Winogrona 70 0,72 17,2 0,16 100
01-02-2012 śniadanie ŁosoĹ› norweski wÄ™dzony|Marinero 56,56 7,53 0 2,94 35
01-02-2012 II śniadanie Banan 126 1,53 28,34 0,46 140
01-02-2012 II śniadanie Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 210 48 0 2 200
01-02-2012 Obiad Filet z łososia atlantyckiego (pieczony bez tłuszczu)|Tesco 273 37,8 0 13,8 150
01-02-2012 Obiad Ser kozi śmietankowy|Danmis 99,4 2,8 1,4 9,8 35
01-02-2012 Obiad Sos sałatkowy koperkowo-ziołowy|Knorr 28,7 0,02 0,36 3,01 7
01-02-2012 Kolacja Ekstra oliwa z oliwek pierwszego tłoczenia|Primadonna 82,4 0 0 9,16 10
01-02-2012 Kolacja Polędwica wołowa pieczona 188 22,2 6,4 8,4 200
02-02-2012 śniadanie Ananas 99 1,21 22,92 0,29 220
02-02-2012 II śniadanie Winogrona 140 1,44 34,4 0,32 200
02-02-2012 Obiad Banan 135 1,64 30,36 0,5 150
02-02-2012 Podwieczorek Białko Isowhey|Intragen 106,5 26,4 2,97 0,36 30
02-02-2012 Kolacja Chleb razowy|Nowakowski 75,92 1,56 17,84 0,44 40
02-02-2012 Kolacja Filety śledziowe w sosie koperkowym|Lisner 219,1 4,2 4,9 20,3 70
02-02-2012 Kolacja Ser Mozarella light|Saputo 50,7 5,7 0,24 3 30
03-02-2012 śniadanie Ananas 99 1,21 22,92 0,29 220
03-02-2012 II śniadanie Ser Zottarella Light|Zott 196,25 23,75 1,25 10,63 125
03-02-2012 II śniadanie Sos saĹ‚atkowy koperkowo-zioĹ‚owy|Knorr 28,7 0,02 0,36 3,01 7
03-02-2012 Obiad Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 168 38,4 0 1,6 160
03-02-2012 Obiad Sos sałatkowy koperkowo-ziołowy|Knorr 41 0,03 0,52 4,3 10
03-02-2012 Kolacja Chleb Litewski|Oskroba 331,5 8,25 68,85 2,1 150
03-02-2012 Kolacja Oliwa z oliwek Monini Classico|Monini 123,6 0 0 13,8 15
03-02-2012 Kolacja Pasztet sojowo-pieczarkowy|Primavika 193,2 10,68 31,44 9,36 120
03-02-2012 Kolacja Ser Mozzarella|Sottile Gusto 70,5 5,1 0,39 5,4 30
04-02-2012 śniadanie Chleb Litewski|Oskroba 143,65 3,58 29,84 0,91 65
04-02-2012 śniadanie Pasztet sojowo-pieczarkowy|Primavika 80,5 4,45 13,1 3,9 50
04-02-2012 II śniadanie BiaĹ‚e warzywa na patelnie|Frosta 117 5,1 22,8 0,6 300
04-02-2012 Obiad Kasza pęczak jęczmienna|Janex 267,2 6,72 59,92 1,6 80
04-02-2012 Obiad Oliwa z oliwek Monini Classico|Monini 41,2 0 0 4,6 5
04-02-2012 Obiad Pesto Rosso|Grand&#039 Italia 112,8 1,71 2,49 10,68
04-02-2012 Obiad Ser Parmezan 90,4 8,3 0,02 6,4 20
04-02-2012 Obiad Zupa krem z pomidorĂłw|Dawtona 112,5 2,25 18,75 2,75 250
04-02-2012 Kolacja Łosoś norweski sałatkowy wędzony na zimno|Koral 157,9 21,7 0 7,9 100
05-02-2012 śniadanie Grejpfrut czerwony 98,7 1,88 25,15 0,24 235
05-02-2012 II śniadanie BiaĹ‚e warzywa na patelnie|Frosta 58,5 2,55 11,4 0,3 150
05-02-2012 PrzekÄ…ska 1 Banan 126 1,53 28,34 0,46 140
05-02-2012 Obiad Kasza pęczak jęczmienna|Janex 33,4 0,84 7,49 0,2 10
05-02-2012 Obiad Oliwa z oliwek Monini Classico|Monini 41,2 0 0 4,6 5
05-02-2012 Obiad Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 210 48 0 2 200
05-02-2012 Obiad Ser kozi półtwardy|EuroSer 65,7 3,96 0 5,58 18
05-02-2012 Obiad Sos sałatkowy koperkowo-ziołowy|Knorr 20,5 0,02 0,26 2,15 5
05-02-2012 Kolacja Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 105 24 0 1 100
05-02-2012 Kolacja Łosoś norweski sałatkowy wędzony na zimno|Koral 78,95 10,85 0 3,95 50
06-02-2012 śniadanie Kiwi 36 0,68 7 0,31 60
06-02-2012 śniadanie Truskawki 8,7 0,18 1,41 0,11 30
06-02-2012 śniadanie ŁosoĹ› norweski saĹ‚atkowy wÄ™dzony na zimno|Koral 94,74 13,02 0 4,74 60
06-02-2012 Podwieczorek Białko Isowhey|Intragen 106,5 26,4 2,97 0,36 30
06-02-2012 Obiad Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 157,5 36 0 1,5 150
06-02-2012 Obiad Kasza pęczak jęczmienna|Janex 267,2 6,72 59,92 1,6 80
06-02-2012 Obiad Oliwa z oliwek Monini Classico|Monini 123,6 0 0 13,8 15
06-02-2012 Kolacja Kindziuk - szynka surowa dojrzewajÄ…ca|Kresowe Przysmaki 144,65 15,73 0,11 9,02 55
06-02-2012 Kolacja Pomidor suszony|Florpak 62,7 4,5 10,2 0,6 30
06-02-2012 Kolacja Ser Zottarella Light|Zott 196,25 23,75 1,25 10,63 125
07-02-2012 śniadanie Truskawki 29 0,61 4,71 0,37 100
07-02-2012 II śniadanie Banan 126 1,53 28,34 0,46 140
07-02-2012 Podwieczorek Cielęcina|Tadex 162 29,85 0 4,65 150
07-02-2012 Podwieczorek Oliwa z oliwek Monini Classico|Monini 206 0 0 23 25
07-02-2012 Podwieczorek Sos do potraw śmietanowo-grzybowy|Knorr 115,7 0,52 5,85 10,01 130
07-02-2012 Obiad Białe warzywa na patelnie|Frosta 156 6,8 30,4 0,8 400
07-02-2012 Obiad Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 168 38,4 0 1,6 160
07-02-2012 Obiad Ser kozi półtwardy|EuroSer 91,25 5,5 0 7,75 25
08-02-2012 śniadanie Ananas 58,5 0,72 13,55 0,17 130
08-02-2012 śniadanie Kiwi 36 0,68 7 0,31 60
08-02-2012 śniadanie ŁosoĹ› norweski saĹ‚atkowy wÄ™dzony na zimno|Koral 94,74 13,02 0 4,74 60
08-02-2012 II śniadanie Banan 126 1,53 28,34 0,46 140
08-02-2012 II śniadanie Sushi - Futomaki z wÄ™gorzem 212,4 11,43 17,71 9,7 180
08-02-2012 Obiad Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 157,5 36 0 1,5 150
08-02-2012 Obiad SurĂłwka Premium z buraczkĂłw|Marwit 210 3,3 26,1 8,7 300
08-02-2012 Kolacja Kasza pęczak jęczmienna|Janex 66,8 1,68 14,98 0,4 20
08-02-2012 Kolacja Zupa wiosenna 9-składnikowa|Hortex 107,8 5,94 20,02 0,44 220
09-02-2012 śniadanie Ananas 90 1,1 20,84 0,26 200
09-02-2012 śniadanie Pumpernikiel - ciemny chleb razowy|Vita Star 59,4 1,5 11,7 0,33 30
09-02-2012 II śniadanie Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 157,5 36 0 1,5 150
09-02-2012 II śniadanie Ser kozi Ĺ›mietankowy|Danmis 56,8 1,6 0,8 5,6 20
09-02-2012 II śniadanie Sos saĹ‚atkowy koperkowo-zioĹ‚owy|Knorr 20,5 0,02 0,26 2,15 5
09-02-2012 Obiad Ananas 13,5 0,17 3,13 0,04 30
09-02-2012 Obiad Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 168 38,4 0 1,6 160
09-02-2012 Obiad Sos sałatkowy koperkowo-ziołowy|Knorr 41 0,03 0,52 4,3 10
09-02-2012 Podwieczorek Białko Isowhey|Intragen 106,5 26,4 2,97 0,36 30
09-02-2012 Kolacja Kasza pęczak jęczmienna|Janex 33,4 0,84 7,49 0,2 10
09-02-2012 Kolacja Rolmopsy w zalewie octowo-korzennej|Lisner 172 14 2 12 200
09-02-2012 Kolacja Zupa wiosenna 9-składnikowa|Hortex 73,5 4,05 13,65 0,3 150
11-02-2012 śniadanie Chleb Fitness ĹĽytni peĹ‚noziarnisty z pĹ‚atkami owsianymi|Mestemacher 152,8 4,24 26,24 1,6 80
11-02-2012 śniadanie Filety z piersi kurczÄ…t|Drobimex 63 14,4 0 0,6 60
11-02-2012 śniadanie Ser Zottarella Light|Zott 196,25 23,75 1,25 10,63 125
11-02-2012 Obiad Zupa ogĂłrkowa z koperkiem|Hortex 87,75 3,38 18 0,23 225
11-02-2012 Kolacja Zupa ogĂłrkowa z koperkiem|Hortex 78 3 16 0,2 200
11-02-2012 Kolacja Łosoś norweski sałatkowy wędzony na zimno|Koral 157,9 21,7 0 7,9 100


Zmieniony przez - shmarta w dniu 2012-02-18 16:43:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 93 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1108
Pewnie niedługo któraś z dziewczyn z odpowiednią wiedzą się tutaj odezwie, ale jak tak sobie poczytałam jadłospis (btw. ten, do którego link Ci podano wyżej jest o niebo lepszy i czytelniejszy) to pierwsze co się rzuca w oczy to bardzo duża ilość owoców - sądzę, że trochę zbyt duża. Ananas jest świetnym owocem, przyspiesza ruch robaczkowy jelit itd., banany też fajnie grają w połączeniu z białkiem - jako koktajl, ale w diecie masz tego za dużo. Poza tym śniadanie składające się z owoców wychładza - szczególnie taką porą. Może lepiej przygotować coś na ciepło??? Praktycznie nie jesz jajek, a są świetnym źródłem białka i innych -wartościowych składników odżywczych . No to się rozgadałam! Przede wszystkim przepisz sobie jadłospis do dziennika na potreningu.pl zobaczysz jak to naprawdę wygląda :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Artykuły na Wasze zamówienie.

Następny temat

pas wyszczuplajacy pytanko