SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3928

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez krzykacz z działu Zdrowie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 58
Cześć,
Nie wiem czy wybrałem poprawny dział,jeśli tak to przepraszam,ale po prostu moje pytanie mogłem przypisać równie dobrze do innych kategorii.

Więc do rzeczy.
Ostatnio mam dużo czasu i chciałbym zabrać się do ostrych treningów . Oczywiście ćwiczę już od około roku ,ale jakoś tak chaotycznie ,nigdy nie miałem jakiegoś super planu na trening. Ale efekty i tak mimo wszystko jakieś są. Ogólnie to wyglądało tak ,że kiedy mi się chciało to biegałem (w dość różnych porach). Ćwiczyłem 4x w tygodniu systemem pon-wt-czw-pt. Ale tu nie będę się rozpisywał.Dietę też miałem ,troszkę prowizoryczną,ale ogólnych zasad starałem się trzymać.Brałem też monohydrat kreatyny z firmy Olimp. A teraz chciałbym zrobić tak:

-Bieganie 5-6 razy w tygodniu po śniadaniu (30 min.max)
-Ćwiczenia siłowe zostają jak były (pon-wt-czw-pt) - Ćwiczę około godziny w godzinach popołudniowych.
- No i wieczorkiem A6W

I tu mam takie pytanie , jako że lubię się męczyć w sensie sportowym, czy mimo wszystko da radę tak jechać non stop ? Chciałbym to wiedzieć, bo jak już mówiłem mam sporo czasu,a jednocześnie chciałbym też co nieco zrzucić z brzucha,dużo tego nie mam ,jako ,że jestem szczupły,ale chciałbym ujrzeć w końcu po jakimś czasie kaloryfer.

Pzdr.


Zmieniony przez - Damian22 w dniu 2011-12-15 09:25:57
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 421 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10791
co do A6W to sobie odpuść, ewentualnie można dać brzuch 2x tydzień max, bieganie może być tylko uwzględnij to w bilansie kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8258 Napisanych postów 150156 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188276
napisz co jadasz w ciagu dnia i dokladnie opisz rening silowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 58
1.
To tak ,rano przeważnie płatki jakieś. Kukurydziane,owsiane,musli z mlekiem. Z razu zjem jakieś grahamki z serem,twarogiem. Obiad typowo domowy tu nic nie kombinuje. Pomiędzy śniadaniem a obiadem jakaś rybka,albo też płatki no i przeważnie jakiś owoc(banan,mandarynka,jabłko - coś zawsze jest) No na wieczór to przeważnie twaróg,jakieś jajka sobie ugotuję.W ogóle kąsam czasem także warzywa,kanapki z nimi. Nie trzymam się ściśle tego co napisałem ale też nie spożywam takich cudów jak chipsy,cola itp.

2. Ćwiczenia :
Pon - Klatka+biceps
Wt - Nogi (Uda,łydki rzadko)
Czw - Barki
Pt - Plecy i przedramiona




Zmieniony przez - Damian22 w dniu 2011-12-15 16:12:47

Zmieniony przez - Damian22 w dniu 2011-12-15 16:16:12

Zmieniony przez - Damian22 w dniu 2011-12-15 16:19:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8258 Napisanych postów 150156 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188276
policz ile wychodzi ci z tego bialka/wegli/.tluszczy i kalorii

co do treningu opisz jeszcze cwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
Unikniemy kolejnych postów, poczytaj, ułóż jakąś diete bo z tego co widzę może być ciężko z odżywianiem.


NAJBARDZIEJ PRZYDATNE TEMATY DOTYCZACE DIETY
-Przygotowanie Do Diety
http://www.sfd.pl/Przygotowanie_do_diety-t433273.html
-Jak Ułożyć Sobie Diete i Jak Wyliczysz Swoje Zapotrzebowanie Kaloryczne!
http://www.sfd.pl/Dieta_-_ułóż_sam_a_-t315296.html
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
-Dieta Na Masę - Dodatkowe Kg Dla Wszystkich Potrzebujących!
http://www.sfd.pl/Dieta_na_masę_-_dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebujących!-t240536.html
-Zbiór Linkow Dzialu Odżywianie
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
-10 wskazowek
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

CO JESC W SZKOLE/PRACY
http://www.sfd.pl/[ART]_CO_JEŚĆ_GDY_JESTEŚMY_W_SZKOLE/PRACY__strona_1_i_20-t52

Trening opisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 58
Dobra,myślę ,że już dowiedziałem się co nieco.Dzięki za pomoc.

@Up a propos tego treningu to korzystam z atlasu ćwiczeń i staram się robić wszystko dokładnie jak tam jest napisane.Nic nie wymyślam.
A jeśli mam już dokładniej napisać to co 2-3 min. robię po 10-15 powtórzeń.Ciężar rośnie w miarę upływu czasu.

Ale jeszcze jedno pytanko na koniec :
Jeśli mam w poniedziałek trening klatki i bicepsów to jak te ćwiczenia wykonywać; na zmianę czy po prostu , z pół godziny klatka i potem pół h bicepsy ?

Zmieniony przez - Damian22 w dniu 2011-12-16 12:58:43

Zmieniony przez - Damian22 w dniu 2011-12-16 13:02:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8258 Napisanych postów 150156 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188276
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 58
Okey,podziękował,jesteście wielcy.
/close
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Porównanie

Następny temat

Plan do oceny

Fruzelina