SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytania do Michala/Michael-wszytskie sprawy

temat działu:

Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 72524

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 162
Witam mam pytanie do Ciebie Michał jak i do wszystkich, którzy coś wiedzą w temacie. Ćwiczę kilka lat na siłowni, od jakichś 4 miesięcy zacząłem trening FBW, wprowadziłem porządną dietę, do tego odżywki i te lepsze "odżywki"..., witaminy. W ciągu miesiąca mięśnie porządnie się napompowały najbardziej klatka piersiowa, barki, biceps. I właśnie przez to zaczęły się moje problemy ze spaniem. W nocy nie mogę uleżeć dłużej niż ok 30min na boku, ręka zaraz cała mi drętwieje jak by krew przestała całkowicie do niej dochodzić. Budzę się z przerażeniem bo nie czuje jednej ręki po chwili wszystko wraca do normy i zasypiam lecz tylko na plecach ;/ Biorę witaminy Olimpu Multiple sport i do tego na noc Magnez z Vit6 i Potasem (Zdrowit Skurcz) lecz jakoś to nic nie daje. Może macie jakieś doświadczenia z tym. Sory za długi post. Pozdrawiam wszystkich i czekam na odp.

Co Cię nie zabije to Cię wzmocni... ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 456