SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Push Pull do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1072

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 256 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1971
Witam.Stworzyłem taki oto plan Push/Pull-Siła/Hiper pod powerbuilding.Mam odnośnie jego kilka pytań?
1.Czy w każdy dzień push robić przedni akton barków czy po prostu w jeden dzień OHP a w drugi wznosy bokiem?
2.Czy robić martwy ciąg 2x w tygodniu czy tylko w jeden dzień zrobić serie z całego tygodnia?
Dziękuje za dopwiedzi.

Poniedziałek-PUSH siła
-Siady tylnie 5,5,5 (rampa)
-WL 5,5,5,5 (rampa)
-OHP 5,5 (rampa)
-wyciskanie wąsko 5,5,5 (rampa)
-wspięcia na palcach 15,12,12

Wtorek-PULL siła
-MC klasyk/sumo 5,5 (rampa)
-Wiosło sztanga 10,8,8,5,5
-uginanie ramion z sztangą 8,8,6
-brzuch 1seria

Środa-PUSH hiper
-Siady tylnie 10,8,8
-Wyciskanie hantli płaska 10,10,8,8
-rozpiętki 10
-wznosy hantli na bok 10,8
-OHP/wyciskanie hantli siedząc 10,8
-francuz sztangą/hantlą 10,8,6
-wspięcia palcami 15,12,12

Piątek-PULL HIPER
-MC sumo/klasyk 8,8
-uginanie na dwugłowe uda 8,8
-Wiosło hantlą 10,10,8,8,6
-uginanie hantli z sublimacją 10,8,6
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340429
W zestawach hipertroficznych wrzuciłbym siady przednie albo Wykroki a w pull inna formę mc żeby już nie dublować . Reszta git.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 256 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1971
Ok a co z barkami?2x w tygodniu robic ćwiczenie na przedni akton czy raz np OHP a w następny push wznosy bokiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5538 Napisanych postów 60375 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 744680
Ale wznosy bokiem nie są ćwiczeniem push tylko pull. Możesz zrobić spokojnie wyciskanie, a w dniu pull unoszenie bokiem.
Supinacja a nie sublimacja

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340429
Ja bym wrzucił wznosy do push ze względów praktycznych. Przy ohp też pracuje bok, więc nie będzie miał wytchnienia, bo robisz go na każdej sesji. W pull zatem lepiej zrobić coś na tył ewentualnie gdzie praca innych aktonów jest nieznaczna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5538 Napisanych postów 60375 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 744680
To już kwestia kosmetyczna. Sam długo tak robiłem, że wznosy ładowałem do treningu push właśnie żeby połączyć je z PP.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340429
Ja tak robię cały czas i mi najlepiej pasuje. To trzeba już dobierać pod siebie i samemu ocenić co jest korzystniejsze.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Black weekend