SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przyrost masy

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5232

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51570 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Zapewne ten temat byl juz poruszany wielokrotnie na lamach tego forum, ale jako mlody stazem (osesek wrecz ;)) nie natknalem sie na watek dotyczacy tej kwestii...Zeby niepotrzebnie nie przedluzac...

Mam 190 cm wzrostu i waze ok. 85 kg. Normalne zapotrzebowanie mojego organizmu to jakies 3230 kcal (wedlug wskazowek zawartych w "Men's Health"). Jak optymalnie (czyt. mozliwie najszybciej i bezpiecznie) - wedlug was - uzyskac przyrost masy miesniowej?
Co jesc? Jak i ile cwiczyc (w warunkach domowych)? Na jaka serwatke bialkowa postawic? (w ostatnim momencie - po lekturze jednego z postow na tym forum - zrezygnowalem z zakupu tego, ktore wystawiaja na allegro.pl).

Jestem kompletnym amatorem i - nie liczac zarysow kaloryfera na brzuchu - nie mam sie czym chwalic, a chce wygladac przyzwoicie po rozebraniu sie na plazy. Prosze wiec o cierpliwosc i wyrozumialosc starych wyjadaczy =)

Z gory serdeczne dzieki za wszelkie konstruktywne rady.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2022 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 12054