SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc z treningiem dla początkującego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1030

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 24 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 64
Proszę o pomoc z ułożeniem planu treningowego. Mój cel to siła i także wielkość mięśni. Jestem troche wyrośnięty i dobrze zbudowany jak na swój wiek.
Biceps:32cm
Obwód pasa:86cm
Obwód uda:51cm

PS. Wykonuje w domu i na siłowni ćwiczenia nie obciążające kręgosłupa.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 12 lat

Waga: 73kg

Wzrost: 177cm

Cel treningowy: Siła, wytrzymałość, rzezba

Staż treningowy na słowni: 1 miesiąc

Uprawiane inne sporty: troche siatkówka i piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Sztangielki od 4 do 15kg

Dieta: Brak

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
W takim wieku to jedyne co możesz robić to rozciągać się albo robić trening domatora - ćwiczenia z ciężarami sobie daruj, za 3-4 lata możesz o tym mysleć


Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 24 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 64
A takie ćwiczenia sztangielkami nie obciążające kręgosłupa np. bicek na modlitewniku, triceps na leżąco i inne partie to mogę na razie sobie robić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 535
Takie ćwiczenia możesz tylko spokojnie ;)

All sounds great till the day you find yourself confronted by a choice.
A choice to make a diffrence, to help someone, or to walk away and to save yourself.
I learned something that day... You can always walk away.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 24 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 64
No to ok. Dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 24 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 64
Mam ułożony taki plan ćwiczeń, że ćwicze 2 dni i 1 odpoczywam, potem znowu 2 dni i jeden odpoczywam i tak dalej.

Pierwszy dzień:
1.Rozgrzewka
2.Biceps-uginanie przedramion w siadzie z oparciem o kolano-4x 10 powtórzeń
-uginanie przedramion w siadzie(neutralne ułożenie nadgarstków) z oparciem o kolano-4x 10 powtórzeń
3.Triceps-wyciskanie "francuskie" sztangielkami w leżeniu-6x 10 powtórzeń
4.Przedramie-uginanie nadgarstków z podchwytem w siadzie-3x 12 powtórzeń
-uginanie nadgarstków z nachwytem w siadzie-3x 12 powtórzeń

Drugi dzień:
1.Rozgrzewka
2.Klatka piersiowa-rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu-5x 10 powtórzeń
2.Brzuch-to ćwiczenie podał mi mój ojciec nawymaj je "młotem" czyli w leżeniu chwytam dwie sztangielki i podnosze je aż za głowę z wyprostowanymi rękoma-5x 10 p.
3.Barki-wyciskanie sztangielek na stojąco-5x 8 powtórzeń

PS. Na nogi ćwicze zawsze po rozgrzewce, brzuszki też
Może być taki plan?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Polecam dział Trening w domowych warunkach i posty podwieszone w tym dziale

Tam daj a ocenią


Wg. mnie plan zły.




Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 24 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 64
Mógłbyś powiedzieć co jest złego w tym planie-ułożenie ćwiczeń czy czas odpoczynku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Ja bym proponował trenować całe ciało na 1 treningu, nie dzielić go
Za dużo serii wg. mnie.

W dziale trening w domowych warunkach zrob temat Tam pomogą lepiej


Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 24 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 64
No ok zrobie temat w tamtym dziale pózniej.
A co do tych serii to ciężar ma większe znaczenie niż ilość serii i powtórzeń czy nie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Wszystko jest ważne i ma znaczenie Serii za dużo nie może być, tak samo powtórzeń, ciężaru też nie dasz więcej niż możesz


Pzdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w ułożeniu treningu.

Następny temat

3dni bez przerw

Black weekend