SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc w ułożeniu treningu !!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 753

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1376
Zorganizowałem sobie w domu małą "siłownię" ćwiczę od jakiegoś roku ale nie mam planu. Jak ćwiczyć ? Wiem, że są podobne tematy ale tam jest inny sprzęt. Proszę więc o ułożenie planu.

Mój sprzęt:

Ławka płaska, modlitewnik, wyciąg górny i dolny, gryf prosty i łamany, 90 kg obciążenia, hantle.

Chcę ćwiczyć 3 razy w tyg. w poniedziałki środy i piątki.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 80

Wzrost: 185

Cel treningowy: masa i jakotaka rzeźba

Staż treningowy na słowni: około roku

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławka płaska, modlitewnik, wyciąg górny i dolny, gryf prosty i łamany, 90 kg obciążenia, hantle

Dieta: ściągnienta z SFD :D

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Garnier
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10849 Napisanych postów 49192 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
A wcześniej ten rok czym trenowałes?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1376
Tym samym ale bez wyciągu... ale i bez niego miałem zły plan (10*5 sztanga 60 kg, 5*5 modlitewnik 25 kg i 5*7 tym samym na barki)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 616 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3651
Split dla ciebie zajrzyj w mój podpis ew , w profil tam jest podana stronka do planów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59190
Wklej mniej wiecej swój trening, opisz jak on wyglądał, napisz co ile czasu coś zmienialeś/kombinowales, aby okreslić od jakiego poziomu powinieneś zacząć.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 616 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3651
P.S Zawsze zapominam oto spytać (to o co pyta bery89) człowiek uczy się na błędach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1376
Treningi: Poniedziałek środa piątek

Klatka (ławka płaska 10 serii po 5 powtórzeń (60kg)
Biceps (modlitewnik 5 serii po 5 powtórzeń (25kg)
Barki (wyciskanie na barki 5 serii po 7 powtórzeń (25kg)

Tak ćwiczę teraz... Jakie są błędy i jak do tego dołożyć wyciąg?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59190
Dla ciebie ACT nic innego, jakie są błędy? nie ma polowy ciała, tego nawet bym nie zaliczył do treningu.

Wejdź w link w moim podpisie i masz gotowy plan dla siebie.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1376
Dziękuje za pomoc...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmarnowane miesiace.. czas na zmiane. SPLIT!

Następny temat

split partia 2x w tygodniu po 4 miesiacach ?

nutlove