SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problemy z uczniami !!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2922

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5
Witam.Jestem nauczycielem w szkole podstawowej i gimnazjum i mam pewien problem.Ponieważ moja wiedza kulturystyczna nie jest na tyle wielka żeby pomóc moim uczniom zwracam się z prośba do fachowców.Chodzi mianowicie o to że wielu moich podopiecznych chce czy zaczęło trenować kulturystykę i mają problemy z rozbudową masy ciała, a dla nich najważniejsze są odżywki które według nich przynoszą największe efekty co oczywiście nie jest prawdą.Mam pytanie jakie odżywki im polecić żeby dawały jakieś efekty a nie robiły im krzywdy??Czy gainer w ich wieku jest dobrym pomysłem i jeżeli tak to z czym go łączyćCzekam na szybką i fachową odpowiedź i przepraszam za kłopot.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546