SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z wagą

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 175
Witajcie!

Mam problem z wagą. Mianowicie ćwiczę od 6 miesięcy. Mam konkretny plan treningowy oraz dietę. Mimo to waga stoi albo skacze do góry (lato, to może woda w organizmie)

Pn,Śr,Pt - siłownia (dużo serii małymi ciężarami)
Wt,Czw,Sob - bieganie (po 1,5h ~15km na tętnie 70%Tmax)
Nd - basen dla relaksu i regeneracja

I tak przez pół roku.

Jednak niepokojącym zdaje się moja waga. Po spadku z 76kg na 70kg stanęła i ni w ząb nie chce spaść poniżej tych 69kg - a moim celem jest rzeźba i redukcja tkanki tłuszczowej. Zdaję sobie sprawę, że mięśnie są cięższe, no ale kurde tego tłuszczu chce się pozbyć.

Co do diety to używam produktów ekologicznych, własnej uprawy.
Zapotrzebowanie w diecie mam nawet zaniżone (jej składowe znajdziecie w moim dzienniku od 10.08 do 18.08) aby redukować.

Proszę doradzcie coś proszę.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12097 Napisanych postów 160557 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234920
na pewnym poziomie poczatkujacego rekomp jest dosc czestym zjawiskiem. mozliwe ze masa miesniowa delikatnie sie powiekszyla

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący