SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z bicepsami

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1551

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1341 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 26265
Witam!
Od dluższego czasu podczas ćwiczenia pleców odczuwam silne palenie w bicepsach.Problem ten ujawnil sie po szesciotygodniowej sesji treningu z malym obciazeniem i duza liczba powtorzen(15-20 powt. w serii).Podczas mojego ulubionego dotychczas cwiczenia czyli podciaganiu na drazku do karku,po wykonaniu 4-5 podciagniec palenie w bicepsach jest tak silne ze uniemozliwia mi wykonanie ponad 7 powtorzen.Czuje jakby mialo mi rozerwac skore.Wczesniej moglem podciagnac sie 12 a przy dobrych wiatrach nawet 14 razy.Teraz w pierwszej serii ledwo wykonuje 6 a w drugiej ledwo 4 podciagniecia.Bol bicepsow (tak jakby byly "przepalone")towarzyszy zreszta kazdemu cwiczeniu ktore wykonuje na plecy czy to wioslowanie w opadzie czy sciaganie drazka do klatki.Nie jest to kontuzja bicepsow bo cwicze je innego dnia normalnie(zauwazylem nawet wzrost sily)a uczucie palenia nie przekracza"normy".Natomiat podczas podciagania na drazku sily opuszczaja mnie w zastraszajacym tempie.Podczas swojej ponad czteroletniej przygody z kulturystyka nie mialem nigdy problemow z bicepsami a teraz to powod mojej rozpaczy.Prosze o rade jakie cwiczenia ewentualnie srodki(moga byc w ostatecznosci farmakologiczne)pomoga przywrocic moje bicepsy do porzadku.Zaznaczam ze robilem przerwe w cwiczeniach i nic nie pomoglo.Chce znow moc katowac najszerszy bez obawy ze moge byc narazony na zerwanie bicepsa.
Pozdrawiam!

TEN-SHIN

"Nie ruszaj gówna póki nie śmierdzi" - mówi staropolskie przysłowie

http://www.sfd.pl/_TEN-SHIN_/_Dziennik_/_Trojboj_Silowy_-_metoda_6x6-t376521.html
ZAPRASZAM!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 214 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3479
Zapewne robienie duzej ilosci powtorzen odnosi sie do twoich bicepsow, przynajmniej tak wnioskuje.
Jezeli bicepsy nie sa uszkodzone, a zapene nie sa bo piszesz ze czujesz bol tylko przy podciaganiu na drazku to moim zdaniem powinienes zaczac robic trening bicepsow:
1. Powiedzmy nie wiecej niz 7 serii nawet jak robisz raz w tygodniu.
2. Ciezar powinien byc stosunkowo duzy tak by z duzym wysilkiem udalo Ci sie robic w ostatniej serii powiedzmy nawet 4

Rob duzymi ciezarami, nie wiecej niz 8 powtorzen w serii.
To powinno przywrocic twoje bicepsy do formy po tym karygodnym treningu, ktory im zapodales, co Cie wogole do tego podkusilo?????

Pozdrowienia Sierov

P.S Nie jest to 100% recepta na powrot do formy, lecz moje przemyslenia. Jesli odpisze Ci jakis wymiatacz to posluchaj jego :).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 828 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 49635
Spróbuj przyciągać drążek do klatki, ściągaj łopatki pod
koniec ruchu i staraj się ciągnąc plecami ,a nie bicepsami.
Problem leży pewnie w technice wykonywania ruchu, staraj się napinać plecy i rób wolniej fazę negatywną.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 828 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 49635
Nie zuważyłem ,że ćwiczysz 4 lata,jeżeli tak jest to chyba nie powinieneś mieć problemów z czuciem mięśni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1341 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 26265
Witam!
Dzieki za odpowiedzi.Dzisiaj robilem bicepsy ale bol po dzisiejszej sesji jest inny niz jakbym robil plecy.Nie czuje tego jakby byly "wypalone" tak jak to mam miejsce po treningu plecow.Nie mam natomiast zadnych problemow z "czuciem"miesni a wszystkie ruchy wykonuje poprawnie (mam nadziejeNiezaleznie od szybkosci powtorzen,podczas robienia najszerszego bol w bicepsach staje sie nieznosny i musze zmniejszac ciezar podczas kazdej serii zeby wykonac zalozona ilosc powtorzen.A co do sesji z duza iloscia powtorzen to robie takie 2 razy do roku zeby zaszokowac miesnie i dac im jakis inny bodziec do wzrostu.Natomiast jeszcze nigdy po powrocie do starego systemu treningu(6 - 9 powtorzen) nie mialem problemow z jakakolwiek partia miesni a nawet zauwazalem poprawe ich jakosci i wzrost sily.
Pozdrawiam!

TEN-SHIN

"Nie ruszaj gówna póki nie śmierdzi" - mówi staropolskie przysłowie

http://www.sfd.pl/_TEN-SHIN_/_Dziennik_/_Trojboj_Silowy_-_metoda_6x6-t376521.html
ZAPRASZAM!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1738 Wiek 44 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9563
a ja sądzę, że po pleckach powinieneś zacząć robić bicole. Palenie może wiązać się z tym, że robisz półruchy, a w podciąganiu jesteś zmuszony wyprostować ramię całkowicie. Wyprostowanie powoduje pełen zakres ruchu rozciągając mięśnie. potem jak się podciągasz, to bicol się kurczy. Tak więc zastosuj po plecach bic i patrz jak rośnie!

Pozdrowienia...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocencie trening!!!

Następny temat

dolek fizyczny (dlugie)

sosy