SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba dotycząca zmiany kilku ćwiczeń w treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 693

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

69

Wzrost

175

Cel treningowy

Duża masa

Staż treningowy na siłowni

3 miesiące

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Ławka regulowana, Stojaki wysokie, hantelki, gryf prosty i lekko łamany, modlitewnik

Dieta

Wcielam w życie

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad 95, Rumuński MC 105, Klatka 60
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 183 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6355
Chciałem prosić o pomoc, ponieważ chciałem wprowadzić poprawki do tego treningu i nie wiem czy dobrze je dopasowałem. To trening gotowy z linku Tu wprowadź tekst linku...
TRENING PUSH - PULL NA 4 DNI

ze schematem PUSH PULL (PP).

Poniedziałek – TRENING A – PUSH (pchanie/wyciskanie)
Wtorek – TRENING B – PULL (ciągnięcie)
Środa – WOLNE
Czwartek – WOLNE
Piątek – TRENING A
Sobota – TRENING B
Niedziela - WOLNE

Cytat:
TRENING A)
1. Przysiady przednie/tylne 3 serie + od razu wspięcia na palce 3 serie (+20 kg do przysiadów)
2.Wyciskanie sztangi głową w dół 3 serie - można na płasko?
3. Wykroki ze sztangą 3 serie
4. Wyciskanie sztangielek na skosie, głową w górę 3 serie
5. Wyciskanie sztangi z klatki 3 serie
6. Wyciskanie francuskie leżąc lub wąskim chwytem 3 serie - można zastosować inną wersje francuskiego?
7. Tu chcialbym wrzucić ćwiczenie na przedramie.


TRENING B)
1. Podciąganie na drążku nachwytem 3 serie
2. Wiosłowanie sztangą oburącz lub jednorącz 3 serie
3. Martwy ciąg klasyczny lub sumo 3 serie - przy MC nie mogę zwiększać obciążenia już, bo mi przedramiona wysiadają na dużych powtórzeniach. Co z tym zrobić?
4. Uginanie nóg leżąc 3 serie. - jakim ćwiczeniem zamienić? (nie mam prasy )
5. Uginanie ramion ze sztangą 3 serie
6. Szrugsy 3 serie

I nie wiem, może nie doczytałem tego ile stosować powtórzeń w seriach. 12-10-8 czy po 10 wszystkie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
Ostatnio przerabiany plan: FBW

zacznij od tego miejsca.


zarcie lezy.
cwiczysz dopiero 3 m-ce.

trening 4 x tyg.


Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-07-14 14:09:22

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 183 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6355
Diete mam ułożoną i sprawdzoną, tylko nie wcieliłem wszystkiego w życie. FBW ćwiczyłem i ciężary ładnie szły do przodu, ale znudził się. Chciałem spróbować czegoś nowego. Ogólnie przerabiałem 2 plany FBW. Jeden chyba twój (jeden podział) A 2 był podzielony na 2 części.Ćwiczyć chciałem 4 razy, bo teraz siedzę w domu i nie mam nic lepszego do roboty. Można powiedzieć, że ćwiczyłem 3 miesiące(marzec--maj), bo teraz była przerwa spowodowana pracą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 183 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6355
Co mam teraz wg Ciebie robić traktor71. Dalej cisnąć tym FBW podstawowym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
jesli tylko szedles do przodu? cwicz dalej na planie,ktory to umozliwial. masz teraz wiecej czasu? pomysl o diecie i odpoczynku. zawsze tez mozesz rozwazyc dodanie lekkich sesji aerobowych.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 183 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6355
Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s
Klatka: Wyciskanie sztangi na płaskiej 3s
Barki: Wyciskanie sztangi w staniu 2s
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s
Triceps: Wyciskanie sztangi wasko 2s

http://potreningu.pl/cwiczenia/mezczyzna/99/wyciskanie-sztangi-sprzed-klatki-piersiowej-podchwytem-siedzac
robiłeś kiedyś to ćwiczenie na barki?

Na tricka mogą być dipsy albo francuskie wyciskanie?


Zmieniony przez - DonCarolus w dniu 2012-07-15 14:21:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
1. nie rozpisuj cwiczen na grupy miesniowe,bo przy planach calosciowych nie znajduje to przelozenia w praktyce.
2. przeczytaj UWAZNIE moj post w linku i wprowadz odpowiednie zmiany.
3. podawanie ilosci serii bez przezialow powtorzen mija sie z celem-nie mowi nic!

schemat podstawowej calosciowki(fbw)-2:
http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny_i_korekty!_Proszę_o_pomoc!-t696520.html


to,czy ja robilem takie,czy inne cwiczenie-NIE MA KOMPLETNIE ZNACZENIA.

trickiem zajma sie dwa rodzaje ciezkich cwiczen zlozonych-wyciskan.
nie ma potrzeby,abys teraz-w tym momencie-dodawal cos extra.

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-07-15 15:37:28

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 183 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6355
1. PRZYSIAD
2. RDL (romanian deadlift czyli rumunski martwy ciag)
3. WYCISKANIE NA PLASKIEJ
4. WIOSLOWANIE W OPADZIE
5. WYCISKANIE W STANIU (z klatki)
6. PODCIAGANIE NA DRAZKU (podchwytem)

Robiłem taki trening kilka razy żeby spróbować i normalnie podciągam się na drążku kilka, kilkanaście razy, ale po wcześniejszych ćwiczeniach ciężko się podciągnąc te 2,3 razy bo łapy zmęczone.

Jeśli chodzi o serie to 1 rozgrzewkowa i 3 właściwe(na dole napisałem, ale nie wiem czy nie traktować tego jakie 2 rozgrzewkowe i 2 właściwe) chyba będzie ok, bo wcześniejszy plan miał podobnie i szło. Co do powt. to ustaliłem, że rozgrzewkowa 12 powt. i właściwe kolejno 12-10-8 ( widełki 2 powt). Mam nadzieje, że wszystko dobrze zrozumiałem, ale w razie czego powiedz co i jak mogę zmienić.


seria 1 - 50% CD -rozgrzewkowa

seria 2 - 75% CD

seria 3 - 100% CD

seria 4 - 100% CD

Zmieniony przez - DonCarolus w dniu 2012-07-15 17:15:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 183 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6355
Rozumiem, że wszystko jest już ok i mogę zaczynać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 183 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6355
Ok to jak wszystko jest prawidłowo to dzięki traktor71. Daje SOGa oczywiście. Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia/fitness a nadwaga, jaki trening ?

Następny temat

Cwiczenia pomocy

Wheya