SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ułożeniu planu treningowego (trening w nocy)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 246

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 57
Cześć. Szukałem w wielu wątkach na internecie, ale nie mogłem znaleźć niczego co mogłoby mi pomóc w ułożeniu planu w dość specyficznych okolicznościach.
Jestem amatorem, z 2 letnim stażem. Mam 33 lata wzrost 180 waga ok 85 kg. Moje dotychczasowe treningi były standardowo 3 razy w tygodniu. Niedawno zmieniłem pracę, godziny popołudniowe i nocne. Tu się pojawił problem z ułożeniem planu. Na dzień dzisiejszy nie mam możliwości treningu w "normalnych" godzinach. Pozostaje mi tylko trening zaraz po pracy. (Jest tam wystarczająco wyposażona siłownia) Nie nastawiam się konkretnie na nie wiadomo jakie przyrosty. Jednakże chcę pozostać aktywny i pracować nad swoją siłą i sylwetką w miarę możliwości.
Wymyśliłem sobie, że dobrym rozwiązaniem byłby trening codzienny lecz krótszy. Chciałbym też "zaatakować" klatkę 2x w tygodniu ponieważ jest dość oporna. (Tu zaznaczę że technikę mam poprawną i sprawdzoną pod okiem profesjonalisty) Po prostu chcę wypróbować treningu klatki 2x w tygodniu, być może da to lepszy efekt. Czy ktoś ma pomysł jak mogę ułożyć plan treningowy w takim wypadku? Nie chcę też przeznaczyć więcej jak 45 minut. Może niektórym wydać się to dziwne, ale nie mogę i nie chcę się zajechać. Mam rodzinę i dzienne obowiązki.
Może któryś z kolegów bardziej zaawansowanych zechciałby coś poradzić jak ma chwilę?
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5284 Napisanych postów 59368 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728783
Możesz zrobić jakżdą partię dwa razy w tygodniu. Podziel sobie trening na push/pull albo góra/dół io w każdym treningu kilka ćwiczeń złożonych i na nich się opieraj. 45 minut to nie tak mało na trening więc spokojnie dasz radę.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3931 Napisanych postów 45154 Wiek 247 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339313
Tu sie nie ma czym przejmować. Prowadze conajmniej 2 osoby, które pracują na nocki. Kazdy rosnie jak na drozdzach. Czasem czuc zmęczenie na treningach i gorszą regeneracje ale z tym da sie żyć.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2019-01-28 22:29:24
Nowy temat Wyślij odpowiedź
injelly