SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podciaganie na drazku - efektywnosc

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5324

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49616 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam.
Mam pytanie. Jakie konkretnie wykonywac cwiczenia aby wplynely one na ilosc podciagniec na drazku? Czy wystarczy tylko systematycznie sie podciagac a ilosc podciagniec bedzie sie zwiekszala? Chodzi mi o jak najefektywniejsze cwiczenia.
Za odpowiedzi z gory THX i Pozdr.

wieczny optymista
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
Podciąganie na drązku...

Jeśli nie dajesz rady, albo bardzo małoi, to polecam trening fazy negatywnej-tzn.-w górę z pomocą nóg lub partnera, a w dół-powoli i pod pełną kontrolą i napięciem mięsni.



Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 253
Ja na początku próbowałem codziennie jak najwięcej robiąc kilka serii, lub jeszcze wcześniej próbując cokolwiek zrobić (wtedy nie ćwiczyłem na siłowni) i na początku co tydzień mogłem wykonać ok. 2-1 podciągnięcia więcej, aż doszedłem do 10 i potem było trudniej, ale myślę że na początek to też dobra metoda.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49616 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie wiem czy na poczatek - ja teraz sie swobodnie podciagam 12 razy ale stalalem w miejscu i dalej jakos nie chce isc.

wieczny optymista
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 810 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5882
Witam
Na wstępie - wypełnij profil a na forum napisz teraz wzrost i wagę ( jestem ciekawy ) - a co do podciągania to sam jakiś czas temu miałem z tym przejścia bo mi było potrzebne żeby na koniec czwartej klasy liceum mieć jak najwyższą ocenę z wf

Napisz jaki masz drążek ( taki futrynowy , czy taki na siłowni ) ?
12 powtórzeń to nie jest mało - a żebyś się podciągał więcej to musisz dodać bodżców ---- podciągać się w różnych ustawieniach rąk , ćwiczyć bicepsy ćwiczeniami izolowanymi , ćwiczyć mięśnie najszersze grzbietu nie tylko podciąganiem ( zajżyj choćby do atlasu ćwiczeń )

Możesz robić tak jak Michał pisał - o ruchu negatywnym - przy czym możesz robić to czymś w rodzaju super-serii - robisz 11 czy 12 a potem cie za nogi ktos podpiera i jeszcze 2 czy 3 czy nawet więcej jak dasz radę

Ps. Ruch wykonywać trzeba zawsze do wyprostu ramion, bez bujania itp a fazy negatywnej nie robić jednym łupnięciem w dół - bo stawów szkoda - tylko płynnie i powoli

Pozdrawiam Grafik

Kobiety są jak miejsca parkingowe.................



Dobre - zajęte a wolne to dla inwalidów
1

Fotograf, fotoreporter - potrzebujesz PROFESJONALNEGO fotografa??? - gciepiel@wp.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49616 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
No coz. Waga 90 kilo przy 178 cm wzrostu. Biceps 42 cm - na silke chodzilem ale niestety z przerwami a teraz wracam do tego. Drazek mam umocowany w futrynie. Ale tak jak panowie piszecie, zdaje mi sie ze trzeba sie skupic na miesniach najszerszych bo to one w najwiekszym stopniu maja wplyw na ilosc wykonywanych podciagniec.

wieczny optymista
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 810 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5882
To ty byq jesteś jak masz 90 kilo przy 178 wzrostu - także 12 powtórzeń to na prawdę nie jest mało - a jeśli ważysz dziewięc dych to może by zredukować wagę ... ? - wtedy byś bankowo poprawił ilość powtórzeń

Podciągaj się w szerokim chwycie - z głową za drążek , przed drążek , w wąskim chwycie - nachwytem , podchwytem - i nie rezygnuj z przynajmniej jednej formy podciągania bo wtedy może się okazać że będziesz robił mniej a nie więcej ... - możesz też na przykład ładować do plecaka 10 albo 5 kilo i się podciągać ( juz masz nowy bodziec )
Do tego jesli chodzisz na siłownię to kożystaj z wyciągów - rób przynajmniej jedno ćwiczenie na wyciągach - możesz robić superserie co także może pomóc w przełamaniu zastoju
Na masę i siłę mięśni najszerszych dobre ćwiczenie to podciąganie sztangielka w opadzie ( wskazane jest żebyś wolną ręką opierał się np o ławeczkę bo szkoda kręgosłupa ! - i pamiętaj - ważna jest technika - mięśnie najszersze trzeba dobrze zrozciągać a w górnej fazie ruchu możesz na sekundę przytrzymać ..

Do tego oczywiście ćwicz bicepsy - z resztą cały sie ćwicz - w końcu o to chodzi

Ps. Może być tak że siła urośnie ale nabierzesz także masy - a każdy kilogram do przodu to mniej powtórzeń ( smutne- ale prawdziwe )

A teraz ciekawostka - w Polsce jest taki człowiek co się podajże Jan Wyduch nazywa - on podciągnie się ponad 70 razy w szerokim chwycie - myslę że jest niedościgniony

Walcz - i zdaj relacjęz postępów ...
... i profil wypełnij

Kobiety są jak miejsca parkingowe.................



Dobre - zajęte a wolne to dla inwalidów

Fotograf, fotoreporter - potrzebujesz PROFESJONALNEGO fotografa??? - gciepiel@wp.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49616 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieki za rady napewno skozystam!!! A co do wagi to takze probuje troche zrzucic - kozystam ze wskazowek Michaila ale to dopiero poczatki.

wieczny optymista
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wiosłowanie sztanga

Następny temat

Ksiazka Weidera!!!

Wheya