SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy split masa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 43 dni Przeczytanych tematów 124
Cześć mam pytanie otóż trenowałem tym splitem podczas redukcji i za niedługo zaczynam mase. Zostawić po 3 serie, ale po 10,8,6 powtórzeń gdzie po każdej serii większy ciężar? Ma to sens?



Split 3x w tygodniu

PONIEDZIAŁEK
1.Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x12-10
- wyciskanie hantli na skosie 3x12-10
- rozpiętki w bramie 3x14-12

2.Triceps
- wyciskanie francuskie jednorącz leżąc 3x12-10
- prostowanie ramion z górnego wyciągu/pompki na poręczach 3x12-10
(na zmianę co tydzień)

ŚRODA
1. Plecy:
- podciąganie się w szerokim uchwycie 3x max
- wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 3x12-10
- Martwy Ciąg 3x12-10
2.Biceps:
- Uginanie sztangą stojąc 3x12-10
- uginanie ramion z liną wyciągu dolnego 3x12-10
3.Przedramię:
- uginanie nadgarstków nachwytem 2x15-20
- uginanie nadgarstków podchwytem 2x15-20

PIĄTEK
1.Nogi:
- hack-przysiady (na maszynie) 4x12-10
- przysiady wykroczne 2x10
- uginania podudzi na maszynie leżąc 3x10
- wspięcia na palce stojąc 4x12-15
2.Barki:
- wyciskania sztangi zza karku 3x12-10
- unoszenie hantli w opadzie siedzac (klatka na kolanach) 3x15-12
- unoszenia hantli do przodu 3x15-12
3.Kaptur:
- szrugsy 4x12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11781 Napisanych postów 120442 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1398001
Daj ankietę działu, 3 serie robocze to ok, bo 3 serie wszytskich ćwiczen to słabo jak już masz pojęcie o treningu

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 43 dni Przeczytanych tematów 124
Płeć : Mężczyzna

Wiek :17

Waga :76

Wzrost :183

Cel treningowy : Wzrost masy mięśniowej i siły

Staż treningowy na siłowni : 2 lata ogólnie, nie liczac przerwy od lipca tego roku

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : wszystko

Dieta : na mase

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : białko, kreatyna

Ostatnio przerabiany plan: ten powyżej

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Nie pamiętam tych z przed redukcji, klatka chyba 70kg, a przysiad 120.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11781 Napisanych postów 120442 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1398001
Jak jechałeś tym splitem na redukcji to bym zmienił trening, taki oklepany ten split

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4501 Napisanych postów 56529 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711921
Daj sobie solidne fbw jak od lipca miałeś przerwę. Na 3 dni treningowe teraz po takiej przerwie wejdzie idealnie fbw.
3 dni treningowe są wystarczające po przerwie żeby coś sensownego zrobić, a nic więcej Ci na obecnym etapie nie trzeba jak większa częstotliwość trenowania partii z mniejszą objętością.
Jak jesteś w stanie sobie ogarnąć taki plan sam to wrzuć go tutaj do oceny, ewentualnie możesz wziąć coś gotowego z tematów podwieszonych "Pierwszy rok treningów". Do tego odpowiednia dieta z nadwyżką i można zacząć masę.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc, FBW po długiej przerwie

Fruzelina